לילה של תקיפות בעזה | דובר צה”ל: “זו התגובה לירי הרקטות מהרצועה לחופי הים התיכון”

דובר צה”ל: “מטוסי קרב ומסוקי קרב תקפו לפני זמן קצר (ראשון) סדרה של מטרות במתחם לייצור רקטות של ארגון הטרור חמאס. בנוסף, טנקים תקפו עמדות צבאיות של ארגון חמאס בגבול רצועת עזה. היקף היעדים וסוג המטרות הותקפו בתגובה לירי הרקטות הבוקר מרצועת עזה לחופי הים התיכון, מערבית לגוש דן. ארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה והוא נושא בהשלכות לפעולות הטרור מהרצועה”.

קודם לכן דיווחנו בחדשות אפס שמונה שבשבת בבוקר דיווח דובר צה”ל כי זוהו שני שיגורים מרצועת עזה לים התיכון אשר נפלו מול חופי גוש דן. לפי ההודעה, בהתאם למדיניות של הצבא לא הופעלה התרעה ולא בוצעו יירוטים.

יו”ר עוצמה יהודית ח”כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: “הטרוריסטים ממשיכים להרים ראש, אבל הממשלה ששבויה בידי האחים המוסלמים בראשות מנסור עבאס, חוששת להעביר מסר חד וברור לחמאס ולארגוני הטרור בעזה, ועדיין לא הגיבה באגרוף ברזל וחיסולים ממוקדים. ממשלה שלא מגיבה, מפקירה את חיי תושבי מדינת ישראל”.

(צילום ארכיון)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן