ליזה בודקת: כך הגיע הארון שרכשתי מרהיטי הסיטי באשדוד

ליזה בודקת – מדור הצרכנות של ליזה ללוצאשווילי בחדשות 08. שם העסק: רהיטי הסיטי באשדוד. ההשקעה ניכרת בסניף החדש, סדר וארגון – על כך אין עוררין. למראית עין בלבד. מזכיר אישה יפה – בלי לב ונשמה.

ליזה בודקת – מדור הצרכנות [ביקורות והמלצות] של ליזה ללוצאשווילי בחדשות אפס שמונה.

רהיטי הסיטי אשדוד >>

 

מעבר דירה עבור כל אחת ואחד הוא אינו דבר קל. הדבר מצריך בין היתר רכישת ריהוט חדש – בדרך כלל כשמדובר בדירה חדשה, ובעיקר המתנה. אז אחרי פרסומים רבים שצדו את עיני, בחרתי לפרגן לעסק מקומי באשדוד – רהיטי הסיטי, שפתח סניף חדש בעיר.

הגעתי אל הסניף, שמעוצב בטוב טעם, השירות של מיכאל היה לבבי, והרגשתי שמצאתי את הארון שרציתי. המחיר כלל לא זול: על הארון שאהבתי נקבע מחיר של למעלה מ-6,000 שקלים. מחיר יקר לכל הדעות, אך לא התווכחתי, מה גם שקיבלתי, כך לפי סוכן המכירות מחיר טוב יותר בהתחשב למחיר הרשום על המוצר. נו, שיהיה והעיקר שיגיע בזמן.

חזרתי לרכישה. שילמתי מחצית מהסכום במזומן – ואת המחצית הנותרת, לקראת הגעת הארון [התנאי לקבלת הארון – תשלום מלא].

הרכישה התבצעה בסוף יוני [28/6/24], הצפי לקבלת הארון לאחר חודש ימים ומאחר שהמועד נפל על בין המיצרים ביקשתי לקבל את הארון לאחר מכן. אבל אף אחד לא טרח לחייג…

ב-19/8 יצרתי קשר עם הסוכן שדאג שייצרו איתי קשר. -20/8 זה קרה, התבקשתי לבצע את יתרת התשלום, ולאחר שהנושא טופל, שאלתי מתי יגיע אליי הארון. התשובה הייתה: היי לאחר בדיקה מול המפעל זה מחכה לקו בימים הקרובים צריכים ליצור איתך קשר לתאום הגעה…

אחרי עשרה ימים [!!!] הגיע הארון. עלות ההובלה וההרכבה: 650 שקלים. שני הבחורים העלו את הארון לדירתי, והחלו בהרכבה. הם שכחו לציין שחלק מהארון דפוק, חלק אחר שבור וחלק אחר סדוק. המזל הוא ששמתי לב!!  "זה שום דבר, אני מרכיב לך את הארון ושבוע הבא מחליף לך את החלק" אמר לי המוביל כששאלתי לפשר הנזק. כמובן שהייתי בהלם מהסחורה המקולקלת שהגיעה אליי יותר – לאחר יותר מחודשיים של המתנה!!!

הודעתי לו שהוא לא ירכיב לי את הארון ואני לא מוכנה לקבל אותו בצורה הזאת. הוא ביקש לקחת את החלקים השבורים למפעל – ולהשאיר את יתר הריהוט! כמובן שסירבתי והודעתי לו שביתי אינו מחסן. התגובה של הסוכן הייתה דומה לשלי: "וואו אני בהלם", אמר ומיד העביר את הטיפול להנהלת רהיטי הסיטי.

קיבלתי טלפון חצי מתנצל, חצי המום – ובו הבטיחו לשוב אליי עם התשובות. אבל אף אחד לא שב. לא אחרי יום, לא אחרי יומיים וגם לא אחרי שבוע. 

רדפתי אחרי רהיטי הסיטי – במשך שבועיים נוספים ובכל שיחה עם שירות הלקוחות נדהמתי מהתשובה: "גברת, הארון סופק לך ב-1/9!!". כמובן שישנן הקלטות שהועברו להנהלת רהיטי הסיטי.

לצערי הרב בכל פעם שביקשתי לדבר עם מנהלת, נתקלתי במשפט "המנהלת לא נמצאת, היא בעניין אישי". פשוט לא היה עם מי לדבר. בשירות הלקוחות כאמור טענו שאת הארון כבר קיבלתי.

ב-10/9/24 פקעה סבלנותי והחלטתי שאיני רוצה כלל את הארון מרהיטי הסיטי – [שכלל לא סופק! ואף אחד גם לא חשב לספק לי אותו מתישהו – "כי הוא כבר סופק", לדברי צוות שירות הלקוחות]. ביקשתי את כספי חזרה. אף אחד לא התייחס לבקשתי. גם לא בסניף באשדוד- ממנו רכשתי. ב-15/9/24 שוב פניתי אל רהיטי הסיטי – וכעת העבירו את הבקשה שלי.

לאחר יומיים, ב-17/9/24 נמסר לי שהנושא בטיפול מול הבעלים. שאלתי איך יכול להיות שהנושא טופל – ואף אחד לא מיידע אותי? לאחר מספר דקות קיבלתי הודעה בווטסאפ כדלקמן:

היי ליזה
מחר אחייג אלייך בשעה תשע לבצע זיכוי מלא עבור הרכישה מאיתנו
מתנצלים על חווית השירות שלך !
בברכה,
רהיטי הסיטי

יומיים לאחר מכן [כבר ה-19/9/24!] נשאלתי [שוב] לגבי פרטי החשבון להעברה. השבתי בהודעה חוזרת את פרטי החשבון שלי וציינתי נא לבצע תשלום מלא בתוספת פיצוי על עוגמת נפש וטרטור! – אף אחד לא השיב.

ב-22/9 שוב שאלתי לגבי התשלום שמגיע לי – ורק לאחר מכן הועברה אליי הודעה על ביצוע התשלום. הודעתי שהתשלום לא התקבל [בשעה 13:02] וקיבלתי את התגובה הבאה בשעה 15:49: שעות מתן שירות הלקוחות בימים א-ה בשעות 08:00-15:00
נשמח לעמוד לשירותך ביום העסקים הבא [לחדי העין, את ההודעה שלחתי בשעה 13:00, בזמן ששירות הלקוחות מעניק שירות].

סוף טוב? תלוי את מי שואלים. רהיטי הסיטי הפסידו לקוחה, ששילמה בזמן את מלוא הסכום, שלא הטרידה, ולא הציקה [עד שהארון השבור התקבל – ומשם היסטוריה]. השירות שקיבלתי צריך לעורר היטב את הבעלים שמחזיק במספר סניפים ומשקיע הון כדי לתחזק את הרשת ועד כה, אגב, אף אחד לא יצר קשר, לא התעניין, לא צלצל ולא שאל מה הפיצוי שארצה לקבל, אם בכלל, בעקבות עוגמת הנפש, הטרטור והפגיעה שנעשתה בי ולי לאורך התקופה.

 

סיכום חוויה:

שירות: בעת הסיור בחנות ובעת המכירה טוב [על ידי הסוכן מיכאל] – אפילו קיבלו סטורי מפרגן לחנות החדשה שהגיעה לעיר. השירות שלאחר המכירה – גרוע מאוד, בלשון המעטה.

הזדמנות נוספת? לא, לא ולא. ממש לא.. רכשתי ארון יפה יותר, חזק יותר וגדול יותר במקום אחר עם התשלום שהוחזר לי – ונשאר לי עודף. קיבלתי שירות ראוי. לא נעשתה לי עוגמת נפש.

מילה טובה? השקעה ניכרת בסניף החדש, סדר וארגון – על כך אין עוררין. למראית עין בלבד. מזכיר אישה יפה – בלי לב ונשמה.

מה לשפר? חוויית לקוח, מעקב אחרי הזמנות, ובעיקר מענה אנושי בזמן אמת. רוכש מוכן לשלם על שירות כל סכום – והעיקר שיקבל שירות ראוי.

 

◼️ לחדשות  אשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ליזה ללוצאשווילי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן