ליגה א’: מכבי שעריים הביסה במשחק הבכורה של עונת 2017/18 את קריית גת 4-1. המטרה: לאומית; משחק הבית מול נס ציונה ייערך בחולון

%d7%a9%d7%a2%d7%a8%d7%99%d7%99%d7%9d

מאמן מכבי שעריים, שלומי עמר, לא יכול היה לחלום על סיפתח טוב יותר מזה לאחר שקבוצתו הביסה היום (שישי) במשחק הליגה הראשון שלה לעונת 2017/18 בליגה א’, את מ.כ קריית גת 4-1.

200 האוהדים של שעריים שנסעו עד לקריית גת נהנו מתצוגת כדורגל מופלאה של הקבוצה החדשה שהרכיב עמר. את השערים כבשו עומר חתוכה (16′), תום מדהלה (37′, פנדל), דניאל הייק (59′) ונועם פורת (83′). בדקה ה-44′ כבש שלומי משה מהקבוצה המארחת את השער היחיד לזכותה. בדקה ה-24′ ספג רני חמזה כרטיס אדום והותיר את שעריים בעשרה שחקנים. כבר מהמשחק הראשון ברור לכל כי לשעריים  יש מטרה אחת: לחזור לליגה הלאומית.

שעריים הגיעה למשחק לאחר שהיו”ר אלי מוזס והמנהל כפיר קירט הצליחו להעמיד קבוצה ראויה עם מטרה ברורה, לשוב ללאומית ובזכות גיוס תרומות מאוהדי הקבוצה שהתבצע במהלך החודשים האחרונים. מעל 170,000 ש״ח נאספו והוכפלו בעקבות הבטחה של יזם הנדל”ן אלדד פרי, למאצ’ינג. השוואת הסכום שהבטיח פרי ומתן החסות על בגדי המשחק, הכנסות משטחי הפרסום השונים, ההכנסות מתקציב העירייה, תקציבי ההתאחדות והטוטו, בנוסף לסכום הזכייה מגביע הטוטו (מהעונה שעברה) והתקציב העירוני איפשרו למוזס וקירט להעמיד את שעריים בסופו של דבר עם תקציב ראוי בליגה א׳ דרום.

כזכור, בתום העונה ולאחר שהקבוצה ירדה לליגה השלישית, הודיע פרי שהיה הבעלים והספונסר הראשי, כי אין בכוונתו לחזור ולתמוך בקבוצה בהיקפים של שבהם תמך בשנתיים האחרונות. הוא כיסה את כל חובות המועדון, והחזיר את המפתחות להנהלה החדשה. כל שחקני הקבוצה מבלי יוצא מן הכלל, לא החזיקו בחוזה לעונה נוספת לכן, היו משוחררים מכל מחויבות למועדון, ועזבו אותו. גם ההסכם עם האצטדיון העירוני בנס ציונה הסתיים.

צמד חמד בהנהלה. אלי מוזס וכפיר קירט

בתחילת חודש יוני, הגיעה משאית למגרש מכבי שעריים הישן ופרקה את תכולת ציוד המועדון שהיה מאוחסן באצטדיון בנס ציונה. כל ציוד האימון, הציוד המשרדי והמקצועי חזר הביתה – למקורות. הקבוצה אמנם נותרה ללא שחקנים, ללא מאמן וללא צוות מקצועי למחלקות הצעירות אך נכסים בעלי ערך בלתי מבוטל נשארו בחזקת המועדון: המגרש וגרעין של אוהדים נאמנים.

בימים אלו מסיימת ההנהלה להכשיר את המגרש העירוני של שעריים אך עם זאת, ל”רחובות היום” ידוע כי את משחק הבית הראשון שייערך בשישי הבא, בו תארח הקבוצה את נס ציונה שתתמודד אף היא על ראשות הטבלה, תקיים שעריים במגרש של צפרירים חולון אותו שכרה השבוע.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן