ליאור דדוש: ״יש לנו באופוזיציה חברי מועצה שהם שומרי סף וטובת יבנה בנפשם״

תכירו את חבר האופוזיציה, יו”ר סיעת חוזה חדש ביבנה, ליאור דדוש, בן 44, אב ל-2 בנות, תושב העיר משנת 1985. דדוש למד תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל חינוך.

תכירו את חבר האופוזיציה, יו”ר סיעת חוזה חדש ביבנה, ליאור דדוש, בן 44, אב ל-2 בנות, תושב העיר משנת 1985. דדוש למד תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל חינוך. בעברו תפקד כעוזר ראש העיר לשעבר צבי גוב ארי ז”ל. זו הקדנציה השנייה שלו כחבר מועצת העיר, כשבקדנציה הקודמת היה מטעם “יבנה שלנו”. במקביל לעבודתו בעירייה, הוא מנכ”ל ובעלים של קמפוס מוקדים טלפוניים.

מתי נכנסת לעירייה?

“בוקר בהיר, בשנת 2020, צבי גוב ארי ז”ל ראש העיר המיתולוגי של יבנה מתקשר אליי ואומר לי: ‘העוזר שלי יוצא לפנסיה ואני רוצה שתחליף אותו ותיצמד אליי, יש לי עוד כמה שנים בתפקיד ואלה האחרונות, לא תהיינה  עוד’. ההצעה תפסה אותי בשיא ההצלחה של החברה, אבל החלטתי לאחר מחשבה להיענות להצעתו. ערכתי כמה שינויים ארגוניים בחברה ולאחר מספר חודשים השארתי את החברה לעבוד בלעדיי ויצאנו לדרך”.

“שנתיים במחיצתו של צבי גוב ארי ז”ל היו עבורי דוקטורט בניהול עיר. לא סתם יבנה הגיעה תחת ידיו להיות אחת הערים המבוקשות בישראל, זכינו בגוב ארי שהביא את נסיונו העשיר לעיריית יבנה, הכניס סדרי עבודה ומנהל תקין ומימש את חזונו במשך 5 קדנציות . צביקה הוא זה שהביא את יבנה להיות מה שהיא היום. אני שייך לדור החדש אשר רואה את עצמו כחלק מהנהגת העיר, ולכן מחוייב לעשות הכל על מנת לשמור על ההישגים ולהביא את יבנה לשיאים חדשים. אני גר בעיר 40 שנה ולא תמיד זה היה כך”.

באיזה תיק אתה מחזיק?

“אני יו”ר סיעת חוזה חדש ביבנה, סיעה שהוקמה יחד עם לי-אור דיין לפני הבחירות והפכה ל’הפתעת הבחירות’, כאשר חודשיים מהקמת הסיעה הגענו ליום הבחירות וסיימנו לא רחוק מהמנדט השני. במקביל אני חבר בחמש ועדות: מכרזים, ביטחון, קידום מעמד הילד, מאבק באלימות ובסמים ועדת ביקורת ומשתייך פוליטית לאופוזיציה”.

עבור דדוש מדובר קדנציה שנייה לאחר שבקדנציה הקודמת היה חבר ועדת תכנון ובניה, יו”ר ועדת חינוך, יו”ר ועדת בטחון ועוד.

מה הפעילות שלך בעירייה?

“כנציגי ציבור אנחנו מקבלים המון פניות מתושבים ותושבות בנושאים שונים ומשמשים פה להמון הורים ומשפחות צעירות ביבנה, יבנה היא אחת הערים הצומחות בישראל, אך במספר שירותים לתושב היא עדיין משתרכת מאחור. יקר לגדל פה ילדים ואנחנו עסוקים כל העת בלייצר פתרונות והוזלות משמעותיות עבור הורים לילדים. עד כה הבאנו למועצת העיר הצעות לסדר לסבסוד קייטנות, סבסוד צהרונים, פתיחת מסגרות לגילאי 0-3 בשכונות החדשות, הקלה בתשלומי הארנונה להורים יחידניים ואנחנו קשובים כל העת למצוקות. ההורים מנסים לרתום את העירייה לתת מענה. לדוגמא, במועצת העיר הקרובה נבקש כי תופסק אפליית המחירים בחוגים על רקע מגזרי, הפערים הללו מייצרים עוד פילוג באחת התקופות הקשות שידענו כעם ועלינו לעשות הכל בחלקת האלוהים הקטנה שלנו על מנת שביבנה כל הילדים יהיה שווים”.

תספר על הפעילות שאתה עוסק בה.

“אנחנו נאבקים על פתיחת מקומות בילוי לבני הנוער ולתושבי יבנה גם בסופי השבוע, פתיחת היכל התרבות להצגות ילדים בשבת, קווי תחבורה שיוכלו לקחת את בני הנוער לים או לבלות באופן בטוח ומאורגן. אנחנו נמצאים בחזית העשייה בכל מה שקשור לזיהום האוויר מאשדוד, ועל ייצוג נשים בשולחנות קבלת ההחלטות. המשימה שלנו היא לאחד את הציבור הליברלי ביבנה. להיות שחקן משמעותי אשר מתחשבים בצרכיו ומספקים מענים למשפחות ולבני הנוער”.

תספר לי על שיתוף הפעולה בינך לבין ראש העיר?

“אחרי הבחירות ישבנו כמה פעמים ראש העיר, שאמר שהיה רוצה שנצטרף לקואליציה, אך זה לא יצא לפועל מטעמים שצריך לדון עליהם. לא הסכמנו להיכנס לקואליציה, אשר אינה תאפשר לנו לממש את החזון, את מה שהבטחנו לבוחרים ואת מטרותינו בעיר”.

איך אתה מתרשם מהפעילות של העירייה בזמן המלחמה?

“רמת העירנות באגף הבטחון גבוהה ויש לנו אגף מאוד מקצועי בו עובדים אנשים ותיקים המכירים היטב את האתגרים הבטחוניים של העיר ויותר חשוב מכך – נמצאים בשטח ומכירים את האנשים. יש המון שאלות, למשל: למה הספרייה סגורה בשבת? למה היכל התרבות לא מפעיל הצגת ילדים? אלו שאלות שנשמח לפתור אותן מול העירייה”.

כנבחר ציבור ביבנה, מה אתה יכול להבטיח לתושבים?

“מינהל תקין של מערכת עירונית ובכלל, חייב להכיר בחשיבותה של הביקורת, ממנה ניתן להפיק לקחים ולצמוח כל העת ולשמחתי יש לנו באופוזיציה חברי מועצה שהם שומרי סף וטובת יבנה בנפשם. אנחנו מגישים למועצת העיר מדי חודש הצעות משמעותיות היכולות להשפיע על התושבים מחר בבוקר וביכולתה של העירייה לבצע מיידית: סיוע למשפחות המילואים, הוזלת הקייטנות, סבסוד הצהרונים, פתיחת היכל התרבות בשבת, עידוד יזמים לפתיחת מתחמי בילוי ותעסוקה, קווי לילה לנוער, פתיחת מסגרות 0-3 לטובת הוזלה ועידוד תחרות, עידוד עסקים,  מאבק בזיהום האוויר ועוד. אנחנו נותנים מעצמנו ללא תמורה כדי שיהיה כאן יותר טוב. בפתחו של חודש אלול, חודש הרחמים והסליחות חשוב לזכור שתיקון הזולת מתחיל בתיקון עצמי, אני מאחל לכל תושבי יבנה חתימה טובה, שכל החטופים ישובו לבתיהם במהרה ובשלום לפני ראש השנה, שכל החיילים והחיילות שלנו ישובו בשלום, שנמשיך להיות קהילה חמה ומעורבת ושיבנה תהיה תמיד בית מחבק לכל תושביה. אני זמין תמיד לרשותכם : המייל שלי [email protected]   נייד: 050-2364488”.

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן