לוד: 80 ימים של עבודה משותפת עם פיקוד העורף

פיקוד העורף התגייס באופן מלא לפעילות החרום בעיר, להסברה על התמגנות ולסיוע לרשות המקומית בעת תקופת החירום והמלחמה

ראש העיר לוד הודה לפיקוד העורף על הירתמותם לביטחון תושבי העיר במשך 80 ימי הלחימה

ראש העיר לוד – עו”ד יאיר רביבו, הודה השבוע בעיצומה של ישיבת חמ”ל החירום העירוני הנערכת מידי בוקר בבית העירייה מאז פרוץ המלחמה, ומסר את הערכתו והוקרתו לסא”ל מיקי וינקלר – מפקד היקל”ר בלוד, לסגנו רס”ן אראל מידד-ברניר ולכל חיילי פיקוד העורף, על עמידתם והירתמותם מזה 80 יום לטובת ביטחון תושבי לוד.

רביבו ציין את התגייסותם המלאה לפעילות החרום בעיר, להסברה על התמגנות, לסיוע לרשות המקומית בעת תקופת החירום והמלחמה ועל שיתוף הפעולה להגנה על כ-100,000 תושבים, הן במקלטים, הן בצופרים והן בידע חשוב ועדכון שוטף הנחיות מצילות חיים ומדיניות התגוננות. “מיום שמחת תורה בבוקר, בשעה 6:30, עת החלו שיגורי הטילים הראשונים למרכז הארץ וללוד, עומדים לצדנו ילק”ר פיקוד העורף, אנשיו ומפקדי הפיקוד”, אמר ראש העיר.

הוא ציין לשבח את סא”ל במיל’ – ד”ר מיקי וינקלר, מפקד יקל”ר לוד, על תפקודו השוטף בחודשיים וחצי האחרונים, על הימצאותו התמידית בכל יום בלוד ושכונותיה, ועל הדאגה ואכפתיות אמיתית יומם ולילה לביטחון הציבור. כן הודה ושיבח את מפקד מחוז מרכז וירושלים בפיקוד העורף – אל”מ אמיר בן דוד ומפקד נפת איילון – אל”מ אודי אלבז, על שיתוף הפעולה ועמידתם לצד העיר לוד ותושביה.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן