לוד: צומחות בספורט בהצלחה 

התלמידות השקיעו, התאמנו ופיתחו את היכולות האישיות והרגשיות שלהן תוך פיתוח המצוינות בחינוך הגופני וגילוי יכולות ספורטיביות בענף הכדורשת

המחזור הראשון של “צומחות בספורט” הסתיים בהצלחה!

“אין גבול ליכולת שלך, אלא רק הגבולות שאת מציבה לעצמך כאשר את חושבת על מה שאינך יכולה לעשות.  אל תחשבי שאינך יכולה, חשבי שאת יכולה!” (קינגסלי)

בשבוע שעבר התקיים טקס סיום המחזור הראשון בפרויקט ‘צומחות בספורט”, באמצעות ענף הכדורשת, לתלמידות שכבת ט’ בתיכון דרכא מקסים לוי לוד.

הפרויקט, שהוא תוצאה של מחשבה מעמיקה ומשותפת, יוזמה של אגף הספורט, בהובלתו של ירון זרד, מנהל מחלקת הספורט באגף, ודן, פסיכולוג משפ”ח לוד, כלל עשרה מפגשים, בהם הנבחרת התאמנה בתחום הכדורשת. האימונים הועברו בהנחייתו של המורה לחינוך גופני, איתי גולדפרב, תוך שילוב וליווי מנטלי בהנחייתה של מיטל, הפסיכולוגית מהשירות הפסיכולוגי החינוכי בלוד.

תלמידות בית הספר, אשר השתתפו בפרוייקט, השקיעו, התאמנו ופיתחו את היכולות האישיות והרגשיות שלהן תוך פיתוח המצוינות בחינוך הגופני וגילוי יכולות ספורטיביות בענף הכדורשת, ברמה מקצועית, גופנית, רגשית וחברתית מעוררת השראה וגאווה.

בטקס נשאה דברים מנהלת בית הספר, הגב’ ליטל לוי, שאמרה בין היתר: “זכינו בפרויקט חינוכי ספורטיבי ששם את התלמידה במרכז ותוך כדי משחק הכדורשת נתן להן את היכולת לפתח גם יכולות אישיות רגשיות. תודה לכל העוסקים בפרויקט החשוב הזה. לצוותי ההוראה, להנהלת בית הספר, לאגף הספורט בעירייה ובמיוחד למנהל מחלקת הספורט, ירון זרד, שיזם את הפרויקט.”

את הטקס חתם מנהל מחלקת הספורט, ירון זרד, שאמר: “במסגרת תפקידי כמנהל מחלקת ספורט וכחלק מאגף הספורט, תפקיד שהינו ברובו תפקיד ביצועי, אנו אחראים להוציא לפועל ולארגן תחרויות, טורנירים, אירועי ספורט יוזמות ופרויקטים למיניהם. כמנהל, לא הרבה פעמים יש לך את המזל, היכולת וההזדמנות, להוציא לפועל רעיון שעלה מתוך שיחה מקצועית אצלך במשרד. הפרויקט שאותו אתן מסיימות היום נולד מתוך שיחת עבודה שהתקיימה ביני ובין דן, פסיכולוג וקולגה, שהוא חלק מהצוות המקצועי של השירות הפסיכולוגי חינוכי של העיר. לאחר שהרעיון עלה, חשבנו על בית ספר שאיתו יש לשנינו, לדן ולי, חיבור מצוין ושאיתו אנחנו אוהבים לעבוד. תיכון דרכא מקסים לוי היה הבחירה הראשונה והברורה שלנו. לאחר שהגענו להחלטה, פנינו לליטל, מנהלת התיכון, ונפגשנו עימה. הצטרפו לפגישה, הצוות המובחר שאתן מכירות: דניאל היועצת, ספיר רכזת השכבה ואיתי, המורה, המנטור והרוח החיה בשטח ובאימונים. לא נשכח כמובן את מיטל, שליוותה, הדריכה ונתנה תובנות בפן המנטלי.

בשמי ובשם אגף הספורט, בניהולו של מאיר אליהו, הרשו לי להגיד: תודה. תודה רבה לכל מי שתרם להצלחת הפרויקט “צומחות בספורט”, ובעיקר לכן, תלמידות יקרות, שאפשרתן לנו להגשים חלום ולהוציאו אל הפועל. כולי תקווה, שהכלים שקבלתן בפרויקט זה יסייעו לכן בהתמודדויות היומיומיות גם בהמשך. ואם על הדרך גם תתמידו בעיסוק בספורט, כחלק מאורח חיים בריא – בזה יהיה שכרנו”

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן