לוד: עמותת טק-קריירה לקידום הקהילה האתיופית חנכה מרכז חדש ללמידה והכשרה טכנולוגית

המרכז החדש אליו תעבור העמותה בשנת 2025 מציע סביבת למידה מתקדמת, הכוללת כיתות מחשבים משוכללות, מעבדות וחדרי סדנאות ויאפשר הרחבה משמעותית של פעילות העמותה לטובת אלפי צעירים וצעירות יוצאי אתיופיה

המשכן החדש ישמש מיקום זמני עד להשלמת בניית המכללה שתקום  בעיר בכספי התרומות. הטקס, שהתקיים במעמד בכירים, נבחרי ציבור וחברי העמותה בינהם :

מנכ”ל בנק ישראל לשעבר ויו”ר המוועד המנהל חזי כאלו, ח”כ ד”ר צגה מלקו ומנכ”ל העמותה טקלה מקונן

מנכ”ל בנק ישראל לשעבר ויו”ר הועד המנהל חזי כאלו:

“שילוב בני העדה האתיופית בהייטק הוא צעד חשוב, אך הוא רק ההתחלה. הדרך לשוויון מלא עוד ארוכה, והשקעה מתמשכת היא הכרחי. ההייטק הוא מנוע הצמיחה של ישראל, אך הוא לא יכול להאיץ אם לא נכלול בו את כל חלקי החברה. שילוב בני העדה האתיופית הוא לא רק צדק חברתי, אלא גם הכרח כלכלי.

שילוב ראשוני הוא הישג, אך שילוב משמעותי הוא המטרה. עלינו להמשיך ולדחוף את הגבולות ולפתוח דלתות נוספות לבני העדה האתיופית בהייטק.”

מנכ”ל העמותה טקלה  מקונן:

“מעל 1,300 בוגרים כבר הוכיחו שהכשרה טכנולוגית איכותית היא המפתח לשילוב בתעשיית ההייטק, ומאפשרת לאנשים לבנות עתיד טוב יותר לעצמם ולמשפחותיהם.

היעד שלנו לחמש השנים הבאות הוא להכשיר עוד 1,500 בוגרים ולהגיע למסה קריטית של 3,000 בוגרים – מספר משמעותי שיש לו אימפקט שימשוך את הדור הצעיר להיות חלק מה- High Tech Nation.

בתקופה זו אנו נמצאים בשלבים מתקדמים להקמת קמפוס טכנולוגי ליוצאי אתיופיה שיהווה בית קבע לעמותה בעיר לוד. הקמפוס יכלול מעבדות מחשבים ומעונות סטודנטים ל-200 משתתפים בשנה.

עד שנעבור לקמפוס החדש שלנו ב-2025, המכון הגיאופיסי יהווה משכן לטק-קריירה בו נמשיך לקבל את הכוח והברכה מאלוקי ישראל לחנך דור למופת שיצליח ויקים בית בישראל, במדינתנו היקרה – הבית הלאומי של עם ישראל.”

המרכז החדש של טק-קריירה מציע סביבת למידה מתקדמת, הכוללת כיתות מחשבים משוכללות, מעבדות וחדרי סדנאות.

המתקנים החדשים יאפשרו לעמותה להרחיב משמעותית את פעילותה ולהעניק הזדמנויות לימוד והכשרה טכנולוגית לאלפי צעירים וצעירות יוצאי אתיופיה.

 

◼️ לחדשות לוד והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת הקהילה האתיופית לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

בתמונה משמאל: מנכ”ל בנק ישראל לשעבר ויו”ר הועד המנהל חזי כאלו, ח”כ צגה מלקו, מנכ”ל העמותה טקלה מקונן ואיל גיחון גזבר העמותה.

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן