לוד מתכוננת לחזרה ללימודים

מערכת החינוך בלוד ערוכה לקליטתם של 23,595 תלמידים בכל מסגרות החינוך בעיר

מערכת החינוך בלוד ערוכה לקליטתם של 23,595 תלמידים בכל מסגרות החינוך בעיר

23,595 תלמידי ותלמידות העיר לוד בכל מסגרות החינוך בלוד, יפתחו ביום שישי ה-1.9.2023 את שנת הלימודים ה’תשפ”ד במוסדות חינוך מושקעים שהוכשרו במהלך חופשת הקיץ לקליטתם על הצד הטוב ביותר, בהם כ-2,000 ילדי כיתות א’ שנכנסים אל עולם חדש ומאתגר בחינוך היסודי. 

עפ”י נתוני אגף החינוך בעירייה, כ-11,779 תלמידים בבתי הספר היסודי בלוד, 5,509 ילדים בגני הילדים ועוד כ-6,307 תלמידים בחינוך העל יסודי.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, קיים ימים ספורים לפתיחת שנת הלימודים ישיבת היערכות מורחבת עם כל הגורמים המקצועיים בעירייה – וזאת על מנת להשלים ולפתור פערים אחרונים בכדי לפתוח את שנת הלימודים כסדרה. שגשוגה של מערכת החינוך בלוד היא אות של כבוד לפועלה הרב של הנהלת העירייה ואגף החינוך בכל שעות היממה לרווחת התלמידים והוריהם. 

כמידי שנה, גם במהלך חופשת הקיץ האחרונה, ביצעה עיריית לוד על מחלקותיה השונות עבודות מאומצות ורחבות היקף כדי להבטיח את פתיחת שנת הלימודים, ובין היתר: שיפור סביבות למידה, פיתוח חצרות, השלמת כיתות, טיפול בליקויי בטיחות ועוד, כאשר רק בשבוע האחרון ניכרה תכונה מוגברת וזאת כדי להביא לידי סיום את כלל עבודות שיפוצי הקיץ במוסדות החינוך.

במסגרת שיפוצי הקיץ בוצעו עבודות בדגש על תיקון ליקויי בטיחות. בגני הילדים תוקנו ליקויים, בחצרות נבדקו מתקני החצר ותוקנו בהתאם. בבתי הספר תוקנו מפגעי בטיחות וכן בוצעו עבודות חידוש וצביעה, תחזוקה ובדיקת מערכות חשמל, שיפוצי חדרי שירותים ומטבחים בגני הילדים, תיקוני גדרות ושערים, עבודות הנגשה, עבודות גינון, ועבודות נוספות כגון: סיוד וצבע, אינסטלציה, איטום גגות, חשמל – החלפת מנורות שרופות, זגגות – החלפה ותיקון חלונות שבורים, מסגרות, נגרות, שרברבות ותיקון ברזיות. לקראת פתיחת שנת הלימודים נצבעו אף מעברי החצייה ליד מוסדות החינוך השונים.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, מסר את ברכתו לכל גורמי החינוך בעיר, ובעיקר לתלמידים היקרים: “יש לנו בלוד מערכת חינוך נפלאה שמעניקה אוירה משפחתית חמה ותומכת, בצד ארגז כלים שמסייע לתלמידים לפתח את כישורי הלמידה ולהגיע להישגים והצלחות”. 

ראש העיר הודה לממלא-מקומו היקר יוסי הרוש, לחברי המועצה, למנכ”ל אהרון אטיאס, למנהל אגף החינוך שלום עזרן ולכל עובדי אגף החינוך על השקעתם המסורה, לכל צוותי ההוראה, המנהלים והנהגת ההורים, לאנשי משרד החינוך, לתלמידים היקרים שלנו ולכל התושבים היקרים שמאמינים במערכת החינוך הנפלאה שלנו. “כמדי שנה, נמשיך לעשות את עבודתנו באהבה ובאמונה רבה. אני שמח לברך אתכם ולאחל לכולם שנת חינוך פורה ומוצלחת בע”ה”.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן