לוד מובילה ברמה הארצית במיגון חירום לתושבים

43 מרחבים מוגנים ב-8 מיליון ₪

בעיריית לוד עמלים בימים אלו על התקנת שילוט ותאורה סולארית בכל 22 המיגוניות שנפרשו והוצבו במרחב הציבורי בעיר – עם עדיפות למקומות ללא ממ”ד ביתי, מקלט בבניין או מקלט ציבורי קרוב. כן החלו בתכנון של הקמת מרחבים מוגנים ענקיים בהיכל התרבות ובבתי ספר וותיקים שיספיקו למספר רב של תלמידים.

לצד זאת הוצבו 21 מרחבים מוגנים מוסדיים בבתי הספר וגני הילדים ברחבי העיר, כאשר בשל הפרויקט המורכב (כל ממ”מ שוקל 95 טון) מבוצעות השלמות פיתוח ותיקון נזקים שנגרמו לגדרות, כבלי חשמל ושבילים שמטופלים ע”י העירייה. עלות פרויקט מיגון תושבי ותלמידי לוד נאמד ב-8 מיליון ש”ח, ונערך בביצוע משותף של העירייה והחברה הכלכלית, ובליווי פיקוד העורף.

ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו שעמד מאחורי מיזם ההגנה ללוד, הודה לגורמים הרבים שעמלו על הוצאת הפרויקט לפועל בזמן קצר בשילוב מאמצים רבים לקבל קדימות במפעלים. “כי אמצעי המיגון פרוסים בכל רחבי העיר, ובדגש על השכונות הוותיקות והשכונות הערביות, שם יש פערי מיגון רבים יותר”, ציין רביבו.

עוד הוסיף, כי “כעת אפשר להגיד בבטחה, שהעיר לוד מובילה במיגון, כך שכל ילדי העיר יכולים ללמוד בבטחה. מעט מאוד ערים בישראל סיפקו 43 מרחבים מוגנים בחינם למרחב הציבורי והחינוכי”. יחד עם זאת בעיריית לוד מציינים, כי הם מעודדים את הפטור מהקמת ממ”ד ביתי לפי הכללים החדשים, בסיוע מינהל ההנדסה של העירייה.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן