לוד מובילה בהתחלות בנייה של דירות גדולות

טלי שרון סמנכ”לית השיווק והמכירות בקבוצת רם אדרת: “הביקוש הגבוה לדירות גדולות ורחבות במרכז הארץ מבטיח עליית שווי משמעתית”

ברבעון הראשון של שנת 2024 החלו להבנות בישראל כ- 2,071 דירות שגודלן עולה על 6 חדרים. כך עולה מעיבוד נתוני הלמ”ס שבוצע בקבוצת רם אדרת, המתמחה בייזום, תכנון וביצוע של פרויקטים מורכבים בתחום הנדל”ן וההנדסה האזרחית.

הדירות הגדולות מעל 6 חדרים היוו ברבעון הראשון של 2024  רק כ- 13% מהתחלות הבנייה  הכלליות, בהשוואה ל כ- 14.5% בשנת 2013 כך שנרשמה ירידה בשיעור התחלות בנייתן.

בחינת התחלות הבנייה לפי מחוזות מעלה כי מרבית הדירות הגדולות  ( 32% ) החלו להבנות במחוז הצפון ואחריו מדורג מחוז המרכז (25% )

בראש טבלת הערים שבהן החלו להבנות הכי הרבה דירות גדולות ברבעון הראשון של 2024 מדורגת העיר לוד עם 113 דירות ואחריה מדורגות בהתאמה, רעננה עם 90 יח”ד, פתח תקווה עם 78 יח”ד, אשקלון עם 69 יח”ד ומגדל העמק עם 66 יח”ד.

טלי שרון סמנכ”לית השיווק והמכירות בקבוצת רם אדרת מציינת כי מרבית התחלות הבנייה של דירות גדולות ורחבות הן במסגרת צמודי קרקע, ודירות עם 6 או 7 חדרים ומעלה בבנייה רוויה כמעט ואינן נבנות בישראל. עם זאת לדירות גדולות יש ביקוש גבוה מצד משפחות גדולות שלא תמיד יכולות להרשות לעצמן בנייה או רכישה של צמוד קרקע בעיקר כאשר מדובר במרכז הארץ.

הביקוש הגבוה לדירות גדולות גורם להשבחת המחירים, כך לדוגמה קבוצת רם אדרת בונה את פרויקט “אדרת בגני איילון” בשכונת אחיסמך בלוד. בפרויקט מוצעות למכירה דירות 6 ו – 7 חדרים בבנייה רוויה נמוכה המציעה 2 דירות גן ו- 2 דירות גג בכל בניין.

בפרויקט אותו החלה החברה לשווק לפני כשנתיים, המחירים עלו בכ- 12% בכל שנה ובחברה צופים שתהייה השבחה נוספת במחירי הדירות בפרויקט לאור הביקושים והייחודיות של הדירות המשלבות בין בנייה רוויה לצמוד קרקע יוקרתי.

בין הדירות המוצעות בפרויקט מוצעות, כאמור, דירות גן המשתרעות על שטח של כ-185 מ”ר+ גינה  או דירות גג בשטח של כ-  170 מ”ר עם מרפסות גדולות. שכונת “גני איילון” ממוקמת במרכז הארץ בסמוך לכביש 1 וכביש 40 ומציעה פארקים ושטחים ירוקים, מוסדות חינוך, בתי כנסת, חנויות שכונתיות ומרכז מסחרי במרחק הליכה וחיי קהילה שוקקים.

אכלוס הפרויקט מתוכנן לשנת 2026 והקבוצה מציעה היום מבצעי מימון משתלמים למשפחות של משפרי דיור המאפשרים תשלום ראשוני נמוך החל 320,000 ₪  ואת היתרה באכלוס. מבצעי המימון יאפשרו למשפחות לשריין לעצמן דירה במחירים העכשוויים מבלי לקחת משכנתה נוספת עד למועד האכלוס והמכירה של הדירה הקיימת.

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: הדמיה- סנפשוט

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן