השר מיקי זוהר: “בלוד ניכרת התקדמות של עיר בתנופה אדירה”

שר התרבות והספורט מיקי זוהר וצוות לשכתו התארחו בעיריית לוד לפגישת עבודה בנושא קידום תחום הספורט והתרבות בלוד.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר וצוות לשכתו התארחו בעיריית לוד לפגישת עבודה בנושא קידום תחום הספורט והתרבות בלוד. את המפגש פתח ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו בסקירה על העיר לוד, על תנופת הפיתוח המשמעותית שעוברת לוד עד כדי שילוש האוכלוסייה לכ-240 אלף תושבים בשני העשורים הבאים. כן הציג ראש העיר את עשרות התוכניות המאושרות ומקודמות בעיר החולשות על למעלה מ-80% משטח העיר, וכן את הסכם הגג האסטרטגי שחתמה לוד עם ממשלת ישראל לפיתוח כלכלי ושינוי חברתי בלוד.

ראש העיר הציג בפני השר את הנושאים לדיון והדרישות של הנהלת העירייה לקדם, לממן ולסייע בהקמה עבור תושבי לוד, בין היתר: סיוע של מימון בפיתוח ובניית אולמות ספורט חדשים ונוספים – כולל אולם לקבוצת כדוריד, הקמת אצטדיון אתלטיקה, תקצוב להקמת מתקני ספורט ופארקים בלוד, לרבות – תקצוב הקמת קריית-ספורט חדשני, תקצוב לפארק מים מקורה או לחלופין מרכז גולף לאומי, תקצוב להמשך סלילת נתיבי אופניים וריצה ברחבי העיר, וכן תקצוב להקמת היכל התרבות המתוכנן ובו 900 מקומות ישיבה, הקמת ארנה (מרכז ספורט / קונגרסים ענק ומקורה) לכ-20,000 צופים, ואמפי גדול עבור אירועים. בנוסף הועלו במסגרת הדרישות והבקשות לסיוע מהשר ומשרדו – תקצוב ותמיכות בפעילויות תרבות ברחבי העיר.

בפגישת העבודה השתתפו גם חברי המועצה עמרי סער ואריה לוי – מחזיק תיק הספורט, מנכ”ל העירייה אהרון אטיאס, גזבר העירייה ציון הדר, מנהל אגף הספורט מאיר אליהו, מנהל מח’ הספורט ירון זרד, מנהלת אגף תרבות אורית עופר, ומפקחת מינהל הספורט במשרד התרבות והספורט, דורית נבון. 

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: “אני מבקר ברשויות מקומיות רבות ואני חייב לציין שבלוד ניכרת התקדמות של עיר בתנופה אדירה. נעניק לתושבי לוד את המקסימום האפשרי בנושא התרבות והספורט, לתושבי לוד מגיע את הטוב ביותר, נעשה כאן דברים מדהימים, ושיתוף הפעולה עם ראש העיר והנהגת העיר ימשיך הלאה עוד שנים ארוכות”.

ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו: “שמחנו לארח את השר מיקי זוהר שמלווה את העיר מזה שנים רבות בכל תפקידיו בהווה ובעבר, תמיד עוזר, תמיד זמין ותמיד בא לקראתנו. התברכנו בשר ובמשרד שנגיש למען העיר לוב בתחומי התרבות והספורט שכולנו אוהבים, מה שממתג עיר ותמיד בכיוון החיובי”.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן