לוד אירחה את טורניר “ספיישל אולימפיקס” בטניס שולחן

“ספיישל אולימפיקס” הנו הארגון הישראלי לספורט משלב, הפועל למען שילוב אנשים עם מוגבלות קוגניטיבית בספורט ובחברה הישראלית כולה.

גם השנה אירחה לוד את טורניר “ספיישל אולימפיקס” בטניס שולחן

מרכז טניס השולחן המפואר שבלוד אירח את טורניר סוף השנה של “ספיישל אולימפיקס” בטניס שולחן.

“ספיישל אולימפיקס” הנו הארגון הישראלי לספורט משלב, הפועל למען שילוב אנשים עם מוגבלות קוגניטיבית בספורט ובחברה הישראלית כולה. לא פחות מ-14 שולחנות משחק, התמלאו ב- 21 שחקנים ומתאמנים, שהגיעו מכל רחבי ארץ על מנת להשתתף בטורניר.

הגיעו שחקנים מקריית אונו, אשדוד, ראשון לציון, רחובות, באר שבע לוד ועוד. התחרות כללה ארבע קטגוריה וקטגוריית נשים, שנפתחה בזכות רישום מכובד של נשים שהחליטו להגיע להשתתף.

הטורניר נפתח בטקס המסורתי, בו קיבלו מנהלי מועדון הפועל לוד, מר איציק ושלמה אברמוביץ, ומנהל אגף הספורט בעיריית לוד, מר ירון זרד, מגני הוקרה לכבוד תרומתם לאירוע וקידום פעילות טניס השולחן עבור ספורטאי ספיישל אולימפיקס ישראל.

גיא צבי, רכז ענף טניס השולחן ב”ספיישל אולימפיקס”, סיכם את האירוע:

“מועדון הפועל לוד הגדיל לעשות, וגייס את אנשי הצוות של המועדון בדגש על שחקני המועדון הצעירים (מכל מחלקות הנוער) שהגיעו בהתנדבות לתחרות, ושימשו כחונכים לילדי הספיישל אולימפיק, שופטים ומנהלי משחקים. זאת הייתה מחווה חסרת תקדים, שתרמה באופן משמעותי להצלחת האירוע. אין מילים לתאר את הערכתנו הגדולה על התרומה והעזרה הרבה של כל מי שנכח באולם – תודה רבה על הכל!”.

עונת ‘ספיישל אולימפיקס’ בטניס שולחן תוכננה השנה בקפידה רבה, אך לצערנו המלחמה שיבשה חלק גדול מאוד מהפעילות. לשמחתנו, מועדון הפועל לוד נרתם למשימה וביחד גברנו על האתגר והצלחנו להוציא לפועל את התחרות כמעט בדיוק כפי שתוכננה, ואני שמח על כך מאוד.

היה טורניר סוף שנה מוצלח מאוד, עם תוצאות מפתיעות, משחקים מותחים ומרתקים, ובעיקר התנהלות יוצאת דופן של כל המשתתפים והאנשים מסביב, שעזרו ודאגו שנוכל לקיים את האירוע ולהוציאו לפועל על הצד הטוב יותר. אני רוצה להודות באופן אישי למשפחת אברמוביץ’ ולמר ירון זרד, מנהל מחלקת הספורט, על הנכונות שלהם לעזור ולהוציא לפועל את האירוע על הצד הכי מקצועי, רציני ואיכותי שרק אפשר. המון, המון תודה.

לסיום, אומר תודה רבה לכל ההורים, המאמנים, המסגרות וכמובן לכל הספורטאים עצמם על שלא נכנעו לקשיים שהיו השנה, המשיכו להתאמן, להיות פעילים ולעזור אחד לשני. כוח ההתמדה והמוטיבציה שלכם נותנים גם לנו המון כוחות להמשיך לדחוף ולקדם את מסגרות ‘ספיישל אולימפיקס’ עוד ועוד בכל שלב בדרך”.

הטורניר שהתקיים לוד והפך בר למסורת, חתם למעשה את עונת המשחקים 23/24 של “ספיישל אולימפיקס”. תכנית התחרויות והאירועים לעונת 24/25 תפורסם במהלך הקיץ.

 

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ספורט, כולל ילדים ונוער לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן