להדלקת נרות החנוכה בגן המייסדים, בגובה של 9 מטרים וחצי, הועלה ראש העיר רחמים מלול על מנוף לעיני מאות תושבים

התרגשות שיא בגן המייסדים הערב (שלישי) לאחר שראש העיר רחמים מלול הועלה על מנוף לגובה של תשעה מטרים וחצי בכדי להדליק בפעם האחרונה לשנה זו את נרות החנוכה בחנוכיית הגאולה והשלום של חב״ד.

קודם לכן הדליק מלול את נרות החנוכה ב״בית החם” המופעל על ידי אגף השכונות והפתיע את הנוכחים באמצע ארוחת הערב החגיגית למשפחות, קשישים ובודדים, שתרמו עמותת ״יד לנזקק״ בשיתוף ארגון לתת. ראש העיר החליט להישאר דקות ארוכות במקום בכדי להתרשם מהנוכחים, בירך אותם ושר יחד עמם משירי החג. בדבריו ציין כי הבית החם יודע להכיל את כל מי שבא בשעריו.

הדלקת נר נוספת שקיים הראיס הייתה מלאת התרגשות כאשר נענה להזמנתם של בני משפחתו של רס״ן שלומי כהן ז״ל, חלל צה״ל שנפל בקרב בקלקיליה ב-2002. משפחות כהן ומלול מצוין בקשר מאז נפילתו של שלומי שגדל והתחנך ברחובות. סגן ראש העיר ומחזיק תיק נוער וצעירים, עו”ד מתן דיל וחברת המועצה יעל בק התכבדו בהדלקת נרות חנוכה בבית התרבות בשכונת חבצלת עם כ-150 מתושבי השכונה. באולם המופעים של חוויות בקריית משה נערכה הדלקת הנרות הגדולה ביותר בעיר עם 400 משתתפים במעמד הרב שמעון שאער ורונאל ביבי, מנהל גרעין תורני “אורות חנן”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן