לגלות את הניצוץ שבך: עמותת “ניצוצות” בפרויקט מיוחד עבור תיכון דרכא בגין בגדרה

עמותת ״ניצוצות״ הוקמה במטרה לאפשר לתלמידים בגיל הנעורים להכיר ולגלות תחומים מקצועיים שונים ופעילויות מגוונות, שיכולים להוות השראה משמעותית לחיפוש פנימי של “הניצוץ”. ה”ניצוץ” הוא למעשה המניע העיקרי לפיתוח המוטיבציה והיכולת, שישפיעו על מימוש זהותו המקצועית והאישית של הצעיר בחייו הבוגרים.

אחד מהניצוצות שהשתתפו לאחרונה בפרויקט בתיכון דרכא בגין גדרה הוא של נתנאל חי יוסף, מנחה מטעם ניצוצות בהתנדבות. נתנאל עבד עד לפני כחמישה חודשים כראש מטה של השרה גילה גמליאל והיום, נתנאל מאסטר ב- NLP, שמביא את הבשורה החדשנית למערכת החינוך בארץ, למנהלים בארגונים השונים ולכל אדם שרוצה להצליח בכל תחום ולהגשים את עצמו. ״השינוי חייב להגיע מגיל הילדות בכך שנדע לעבוד נכון יותר עם המוח שלנו ובהכרח להגיע לתוצאות אפקטיביות״, אמר.

נתנאל, העביר לתלמידים את השיטה שלו להפוך כל חלום למציאות ולא כקלישאה, כאשר הניסיון וסיפור חייו הביא אותו לפתח שיטה הבנויה משישה שלבים פשוטים שכל אדם יוכל להגשים כל מטרה. התלמידים בחרו מטרות שהיו רוצים ליישם לחצי השנה הקרובה וביחד עם הגדרת המטרה, הם יצאו בסיום התהליך לנתינה משמעותית כדי שקהילת גדרה תעביר את הניצוץ הלאה. “לעבוד עם בני הנוער על מנגנון ההפעלה שלנו – המוח, גורם לי להאמין שהשינוי כבר כאן. אף אחד לא מלמד אותנו להשתמש במוח כדי לשפר את התוצאות שלנו בחיים והיום, בני הנוער קיבלו כלים שיעזרו להם בחיים לקבל החלטות ולהגשים חלומות״, כך סיכם את האירוע נתנאל חי יוסף בפני התלמידים. לדבריו, מצוינות ערכית, חברתית, קהילתית יכולה להתקיים רק בבית ספר שחרט על דיגלו את הערכים הללו. “צוות ההנהלה המקצועי מלווה את התלמידים מתוך מסירות אמתית ולא מוותרים על אף ילד בתהליך ולכן ההצלחה של התהליך מובטחת״, אמר נתנאל.

לדברי מנהלת בית הספר, רוחל’ה טל, נתנאל העניק לתלמידים חוויה מעשירה ומעניינת והיווה עבורם מקור השראה עצומה ומודל חיובי “כן ירבו כמוהו בקהילה, אנשים שמרצונם החופשי ומזמנם היקר תורמים למען החינוך של ילדינו ומפיצים את הניצוץ שלהם לדורות הבאים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן