לא רק תינוקות: כלבים ננעלו ברכבים באילת

לא רק תינוקות: גם כלבים שננעלו ברכבים מחולצים בעת האחרונה, על ידי מתנדבי “ידידים” באילת | “כשהם ראו אותנו חזר להם האור לעיניים. תוך שניות חילצנו את הכלבה בשלום”

אם באחרונה היו ננעלים בעיקר תינוקות ברכבים, הרי שבקשות לחילוצים רבים ברחבי הארץ, מגיעים אל מתנדבי “ידידים” דווקא מבעלי כלבים. בשני מקרים שהתרחשו השבוע הוזעקו מתנדבי ידידים באילת, בהובלת ראש הסניף נתי טויטו, לחלץ כלבים מהרכב.

במקרה הראשון, כלב ננעל בשגגה ברכב לעיני בעליו, ברחוב פתן באילת. אפרים עבו, מוקדן ידידים, ענה לשיחה והוציא קריאת חירום למתנדבים. נתי טויטו – מנהל סניף אילת, יחד עם חנה איטח ועמרם בנישו, מתנדבי הסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. “הקריאה תפסה אותי כשהייתי בעבודה. הזדרזתי להגיע לכתובת והתחלתי בנסיונות לפתיחת דלת הרכב, כשמתנדבים נוספים מצטרפים אליי”, סיפר טויטו. “במהלך הנסיונות יצרתי קשר טלפוני עם אלעד מאיר, מנהל מחוז דרום, שהדריך אותי על פתיחה של רכב מהדגם הזה. ואכן, תוך כחצי דקה הצלחנו לחלץ את הכלב מהרכב. בעלת הכלב הודתה לנו על הסיוע והתושיה, וסיפרה שבעבר מת לה כלב באירוע דומה, כשלא הסיפקה לחלצו. הרגענו אותה ושמחנו שהפעם הסוף טוב”.

שעות ספורות אחר כך, התקבלה קריאה נוספת. במקרה זה אודות כלבה שננעלה בשגגה ברכב לעיני בעליה, בחניון קניון ‘מול הים’ באילת. נתי טויטו – מנהל סניף אילת, שלומי ואנונו – אחראי לוגיסטיקה אילת, ומתנדבי הסניף, ישראל פרץ, ירין בן נון ועמנואל גרינברג, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. גם כאן, באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הכלבה בזריזות ובשלום, מבלי לגרום נזק לרכב.

“מרגש לראות היענות כזו גדולה של מתנדבים שעוזבים הכול ובאים לסייע בחילוץ, סיפר טויטו. “הייתי בדרך הביתה חזרה מפגישה, ומיד כשהתקבלה הקריאה יצאתי למקום. הכלבה ננעלה לעיני סבתא ונכדיה. הסבתא לא האמינה כשראתה עוד רכב ועוד רכב שמגיע ומתוכם יוצאים מלאכים עם אפודים כהגדרתה. הם היו בחופש ולא תיארו לעצמם שהכלבה תינעל להם מול העיניים. כשהם ראו אותנו חזר להם האור לעיניים. תוך שניות חילצנו את הכלבה בשלום”.

בידידים מבקשים שלא להשאיר חסרי ישע לבד ברכב מחשש לנעילה • בכל מקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים 1230 ללא כוכבית.

◼️ לקבוצת החדשות באילת והערבה לחצו כאן

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן