לא רצוי בלוד? ראש הממשלה רצה לבקר; העירייה דחתה

ראש הממשלה נפתלי בנט ושרת הפנים איילת שקד ניסו לתאם ביקור היום (שלישי) בלוד, במסגרת סיור שעתידים לקיים בעיר הסמוכה רמלה במנהלת הקורונה, אולם נענו בידי לשכת ראש העיר, יאיר רביבו, שהדבר בלתי אפשרי.

התירוץ שהנפיקה לשכת ראש העיר, הנחשב מקורב לראש הממשלה לשעבר נתניהו, היא שהלו"ז צפוף ולכן הסיור בלתי אפשרי. זאת על אף המצוקה הקשה שבה נמצאת העיר, בעקבות הפרעות האלימות בה בעת מבצע שומר החומות.

בעריית לוד הגיבו: "ראש הממשלה נמצא מחר באזור השפלה ורצה להגיע לישיבת עבודה בהתראה קצרה ואולם, העירייה בחופשה מרוכזת השבוע ויתואם מועד ביקור מסודר. העירייה מעריכה את מאמצי הממשלה להביא החלטת ממשלה לפיתוח העיר לוד".

כזכור, ראש עיריית לוד, יאיר רביבו מוכר כפעיל ליכוד ותיק. לפני שבוע וחצי התייחס ראש העיר רביבו למצב העיר לוד לאחר הפרעות  מהם סבלו תושבי העיר היהודים בזמן מבצע שומר החומות. רביבי אמר כי: "400 משפחות עזבו את לוד בשל הפרעות. צריך לסייע להכניס את הערים המעורבות למפת עדיפות לאומית כדי שיהיה תמריץ להגיע לגור פה אנחנו. אנחנו עדין בפוסט טראומה. אולי אתם שומעים על שקט מדומה אבל עברנו פה אירוע מאוד מטלטל לפני חודשיים. לא הכל תקציבים. אני דוגמא לכך שנתתי המון תקציבים ועשיתי אפליה מתקנת אבל ביום פקודה הפנו אלינו את הגב, הזהות הפלסטינית גברה והשד הלאומני יצא בגלוי בערים המעורבות. אני היום אחד האנשים השנואים במגזר הערבי. וכל חטאי שהרמתי את דגל המשילות".

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן