כ-100 תומכים בהרמת הכוסית לחג של ד”ר אלי לחמני

“הביטו סביבכם וראו את המראה הכי יפה של העיר אשדוד – אתם, התושבים. אנשים נפלאים שבאמת אכפת לכם ממה שקורה כאן, מהבית, מהעתיד, מהחינוך והתרבות והצעירים, מהעסקים וההייטק, מהתחבורה, מאיכות הסביבה ומהתיירות, מהילדים ובני הנוער, מהחיילים והצעירים, מהקשישים ומניצולי השואה”

כ-100 תומכים ופעילים הגיעו אתמול אל מטה גיא אוני ברובע ט’ של סיעת אשדוד תנצח, בהובלתו של יו”ר האופוזיציה ד”ר אלי לחמני המועמד לראשות העיר אשדוד.

“תִּכְלֶה שָׁנָה וְקִלְלוֹתֶיהָ, תָּחֵל שָׁנָה וּבִרְכוֹתֶיהָ” אמר ד”ר לחמני לנוכחים בדברים שנשא בטקס הרמת הכוסית המסורתי לכבוד השנה החדשה. “הביטו סביבכם וראו את המראה הכי יפה של העיר אשדוד – אתם, התושבים. אנשים נפלאים שבאמת אכפת לכם ממה שקורה כאן, מהבית, מהעתיד, מהחינוך והתרבות והצעירים, מהעסקים וההייטק, ההייטק, מהתחבורה, מאיכות הסביבה ומהתיירות, מהילדים ובני הנוער, מהחיילים והצעירים, מהקשישים ומניצולי השואה. אני מתבונן בכם ורואה כיצד כולנו מייחלים לראות את אשדוד משגשגת, טובה ובעלת הישגים איכותיים. ואנחנו נעשה זאת. נביא את אשדוד למקום לו היא ראויה.

אין ספק, יש לי את הנבחרת הכי טובה בעיר. נבחרת של אנשים טובים, נפלאים שאני יוצא איתם יום אחר יום למלחמה על עתידה של אשדוד. בפתחה של השנה החדשה אאחל שתמיד נישאר מאוחדים למען עתידה של אשדוד, אייחל לקירוב לבבות, שנצליח בעשייה המשותפת ושיבוא שלום עלינו ובינינו”.

באירוע השתתפו חברי המועצה עו”ד אופיר לסרי ואורה שמואלי, חבר המועצה לשעבר אינג’ ולדימיר בורודה, חבר המועצה לשעבר ולדימיר גרשוב שהודיע על תמיכתו בלחמני וכאמור כ-100 תומכים ופעילים בסיעה.

◼️ חדש! לקבוצת החדשות באשדוד לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן