כתב אישום נגד תושב ירושלים שהכה את רעייתו שנזקקה לטיפולים רפואיים

חקירה מהירה של חוקרי תחנת שלם ואיסוף ממצאים הובילה להגשת כתב האישום היום

חקירת תלונה כנגד תושב מזרח העיר ירושלים שנקט אלימות קשה כלפי רעייתו, הביאה למעצרו על ידי השוטרים בירושלים. לאחר שהושלמה חקירתו, הוגש נגדו הבוקר כתב האישום על ידי התביעה המשטרתית.

לפני מספר ימים, התקבל במשטרה דיווח על חשד לעבירות אלימות חמורות מצד הנאשם כלפי רעייתו. בעקבות דיווח זה, פתחו שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים בחקירה מהירה תוך שבוצעו מגוון פעולות מקצועיות בהתאם.

במסגרת החקירה נאספו עדויות וראיות הקושרות את הנאשם, אב המשפחה, למעשי האלימות והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ומעצרו הוארך בבימ״ש לטובת מיצוי החקירה.

על פי החשד ועובדות כתב האישום, נקט החשוד באלימות כלפי רעייתו במקרים רבים ובמשך תקופה. עוד עלה כי מעבר לאלימות הפיזית החשוד אף גרם נזק לחפצים של ילידיו במספר מקרים.

עוד נודע במהלך החקירה, כי בחלק מהמקרים בהם הנאשם נקט באלימות כלפי רעייתו, נזקקה לא אחת הקורבן לטיפול רפואי אותו קיבלה במוסדות רפואיים.

בימים האחרונים, השלימו שוטרי תחנת שלם את פעולות החקירה הרבות שנדרשו והבוקר, הוגש על ידי יחידת תביעות מחוז ירושלים כתב אישום נגד הנאשם בגין עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש והיזק לרכוש במזיד. לצד כתב אישום זה, ביקשה התביעה מבימ”ש את מעצרו עד לתום ההליכים.

אנו רואים בחומרה אלימות מכל סוג שהיא, ונמשיך לפעול נגד חשודים בעבירות אלימות בכלל ואלימות במשפחה בפרט, במטרה למצות את הדין עם העבריינים ולהגן על אותן קורבנות.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שאטרסטוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן