כתב אישום נגד תושב הפזורה: תאונת פגע וברח בה נהרג תושב באר שבע

המנוח פונה על-ידי מד”א במצב אנוש ותוך פעולות החייאה לבית-החולים “סורוקה”, שם נקבע מותו בסמוך לאחר הגעתו.

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד מוסא אבו אל מאדי (21) משבט אבו רקייק, שלאחרונה חצה צומת בבאר שבע באור אדום, פגע בהולך רגל שחצה את הכביש והרג אותו

.

 

מכתב האישום שהגיש עו”ד ואדים סיגל מפרקליטות מחוז דרום עולה כי ב 15.06.24, בשעות הערב נהג אבו אל מאדי ברכבו ברחובות באר שבע, זאת על  אף כי רישיון הרכב שלו לא היה בתוקף כבר מספר חודשים.

באותו מועד צעד המנוח (81) עם בני משפחתו באחד הרחובות הראשיים. באחת מהצמתים לאחר שהאור ברמזור להולכי הרגל התחלף לירוק, החלה הקבוצה לחצות במעבר החצייה כאשר המנוח ובנו צועדים ראשונים.

אז התקרב אבו אל מאדי עם רכבו אל מעבר החציה, כשהוא נוהג בו במהירות מופרזת. למרות שדה הראיה, אשר עמד לרשותו, ולמרות שאבו אל מאדי ראה, כי ברמזורים שבכיוון נסיעתו דולק אור צהוב ולאחר מכן אור אדום לא עצר את רכבו לפני מעבר החציה.

אבו אל מאדי המשיך לנהוג את רכבו במהירות המופרזת כמתואר לעיל, בלם את רכבו רק בסמוך לפני מעבר החציה ונכנס עם רכבו לתוך מעבר החצייה ופגע במנוח.

לאחר פגיעת הרכב נישא המנוח עליו עד שהופל על הכביש.

אבו אל מאדי אשר ידע שבתאונה למנוח נגרמו חבלות חמורות, לא עצר את רכבו במקום התאונה כדי לעמוד על תוצאותיה ולא הזעיק עזרה אלא המשיך בנסיעתו.

כתוצאה מהתאונה המנוח נחבל חבלות חמורות והוא נותר לשכב על הכביש באזור התאונה עד אשר פונה על-ידי מד”א במצב אנוש ותוך פעולות החייאה לבית-החולים “סורוקה”, שם נקבע מותו בסמוך לאחר הגעתו.

במקביל הגיש עו”ד סיגל בקשת מעצר עד תום ההליכים ובקשה לפסילת רישיון שם צוין: “… המשך נהיגתו יהווה סכנה ברורה לציבור המשתמשים בדרך, וכי המשיב אינו מודע לאחריות הכבדה שמוטלת על מי שאוחז בהגה.”

לאבו אל מאדי יוחסו עבירות של המתה בקלות דעת, הפקרה לאחר פגיעה ונהיגה ללא רישיון רכב תקף.

התיק נחקר על ידי תחנת משטרת באר שבע ובוחני התנועה במרחב הנגב.

 

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן