כתב אישום נגד רופא מסורוקה בגין חברות בדאעש

במכשירו הנייד של הנאשם נמצאו תכני מדיה רבים הכוללים הוצאות להורג, עריפות ראשים, גופות מרוטשות, וכן תיקייה בשם “ספרי חומרי נפץ” ותיקייה אחרת בשם “הכנת רעלים” עם קבצים כגון “ריצין”, “רעל הבשר המקולקל” ועוד.

הותר לפרסום כי פרקליטות המדינה הגישה לאחרונה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד ד”ר מוחמד עזאם (34), רופא בסורוקה, בגין חברות בארגון הטרור דאע”ש.

לפי כתב האישום שהוגש על ידי עו”ד חופית קנטורוביץ מפרקליטות מחוז דרום, החל משנת 2014 ועד למועד מעצרו, הנאשם התעניין בפעילות ארגון המדינה האסלאמית וצפה בתכנים הנוגעים לפעילות הארגון בזירות השונות בעולם באופן תדיר. במכשירו הנייד של הנאשם נמצאו תכני מדיה רבים הכוללים הוצאות להורג, עריפות ראשים, גופות מרוטשות, וכן תיקייה בשם “ספרי חומרי נפץ” ותיקייה אחרת בשם “הכנת רעלים” עם קבצים כגון “ריצין”, “רעל הבשר המקולקל” ועוד.

לאחר 7.10.23 וברקע מלחמת “חרבות ברזל”, החליט הנאשם להצטרף לארגון הטרור. במסגרת זו, ביצע הנאשם שבועת אמונים לאבו חפץ אלהאשמי אלקרשי, הח’ליף החדש של הארגון. במקביל לכך, שלח הנאשם לחבריו תיעודים של זוועות ה-7.10, כאשר נימת ההתכתבות שלו הינה נימה של צחוק ושמחה לאידה של מדינת ישראל.

לבקשת הפרקליטות, נעצר עזאם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין כי התנהלותו מעידה על מסוכנותו לציבור, בוודאי שבתפקידו כרופא בבית חולים. בין היתר, צוין כי בתאריך 11.12.23, עת הגיעו חיילי צה”ל פצועים לבית חולים סורוקה, שוחח הנאשם עם חברו ב-WhatsApp. במסגרת זו, כתב חברו של עזאם כי באלג’זירה אמרו שהגיעו לבית חולים “סורוקה” 27 חיילים פצועים, ועזאם אישר לחברו כי כל יום מגיעים מטוסים ופירט על סוגי הפציעות של חיילים. עזאם ציין אודות מקרה ספציפי של פציעת חייל, ולאחר שחברו כתב לו “שאללה יכבה את האור שלו”, השיב לו עזאם בתגובה “חחח אמן”.

 

◼️ לחדשות אילת לחצו כאן

◼️ לחדשות מצפה רמון והערבה לחצו כאן

◼️ לחדשות דימונה, ערד וים המלח לחצו כאן

◼️ לחדשות באר שבע והסביבה לחצו כאן

◼️ לחדשות נתיבות לחצו כאן

◼️ לחדשות אופקים לחצו כאן

◼️ לחדשות שדרות לחצו כאן

◼️ לחדשות קריית גת והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת בריאות ורפואה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן