כתב אישום: מיכאל קפליושניק מאשקלון שלף סכין יפנית ואיים על חברתו “או שאת חוזרת אלי או שאת מתה”

“המשיב תקף את המתלוננת באכזריות תוך שימוש בסכין, ולא נעתר להפצרותיה לחדול ממעשיו. רק בשל תושייתה של עוברת אורח ששמעה את צעקות המתלוננת והזעיקה עזרה, המשיב חדל ממעשיו.”, מבקשת המעצר עד תום ההליכים

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד מיכאל קפליושניק (40) מאשקלון, לאחר שתקף ואיים על חברתו לשעבר.

 

מכתב האישום שהגישה עו”ד שלומית מלקו מפרקליטות מחוז דרום עולה כי קפליושניק והמתלוננת היו במערכת יחסים שהסתיימה לפני מספר חודשים.

 

לפני כשבועיים, הגיע קפליושניק לדירתה של המתלוננת בשעות הערב, ולאחר שביקשה ממנו לעזוב הוא נותר בסביבת הדירה. כאשר יצאה המתלוננת מהדירה, שלף קפליושניק סכין יפנית ואיים עליה באומרו: “אני ארצח אותך”, “את בקשר עם גברים”, “את לא תהיי עם אף אחד אחר”, ו-“או שאת חוזרת אליי או שאת מתה”. המתלוננת שאלה את קפליושניק אם הכל בסדר ועזבה את המקום במונית.

 

מאוחר יותר, כאשר חזרה המתלוננת לביתה, מצאה את קפליושניק בתוך הדירה. היא ניסתה לעזוב, אך קפליושניק הפציר בה לשוחח עימו מספר דקות והיא נעתרה. כשהתכוונה לעזוב, נעל קפליושניק את הדלת, שלף סכין ואיים עליה שוב. הוא הצמיד את הסכין לצווארה ואיים לדקור אותה. המתלוננת התחננה לנפשה, צעקה ודחפה אותו בניסיון להגן על עצמה.

 

עוברת אורח ששמעה את צעקות המתלוננת עלתה לדירה וביקשה לפתוח את הדלת. קפליושניק בתגובה דחף את המתלוננת לכיוון החדר ואמר לעוברת האורח לעזוב את המקום. בשלב מסוים כשהמתלוננת ניסתה לפתוח את הדלת, קפליושניק חתך אותה בידה עם הסכין.

בעוד המתלוננת מנסה להתנגד וצועקת לעזרה, החל קפליושניק לדקור אותה בחלקי גופה ולאיים עליה.

בעקבות דיווח של עוברת האורח לשירותי החירום, הגיעו שוטרים לדירה. אז קפליושניק תפס את המתלוננת בשערה וניסה לדחוף אותה לחדר, אך היא הצליחה להשתחרר ובשארית כוחותיה, היא זחלה לכיוון הדלת ופתחה אותה לשוטרים.

 

בנוסף, בשתי הזדמנויות שונות תקף קפליושניק את המתלוננת – פעם אחת עם קסדה ופעם אחרת עם אגרוף, שגרם לה דימום באפה.

 

לקפליושניק יוחסו עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, איומים ותקיפת בת זוג שגרמה לחבלה של ממש.

 

◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: שאטרסטוק

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן