כפי שפורסם לראשונה ב”רחובות היום”: אביב איטח חוזר לקואליציה

אפריל 2017

לפני שלושה שבועות פרסמנו את המהלך שהיה צפוי: אביב איטח שב לקואליציה ובכך מתחזק כוחו של ראש העיר, רחמים מלול באופן מוחלט.

אחוקים. ראש העיר רחמים מלול ואביב איטח, אפריל 2017

ראש העיר אמר הערב ל”רחובות היום”: “אני מודה לחבר מועצת העיר אמיתי כהן שהסכים להעביר את התיק הזה שהיה ברשותו עד היום וזאת מתוך רצון טוב לאחד וללכד את כל הכוחות לטובת העשייה הציבורית . אמיתי מילא תפקיד זה בהצלחה רבה ופעל במרץ לטובת כלל השכונות וזאת בנוסף לתחומים הרבים שהוא מופקד עליהם ואת כולם הוא ממלא על הצד הטוב ביותר ועשייתו ניכרת היטב בעיר”

כזכור, חבר המועצה, אביב איטח, אשר כיהן כחבר האופוזיציה היחיד, נפגש ב-19 ביוני לפגישה חשאית עם ראש העיר רחמים מלול והשניים סיכמו כי איטח יקבל את תיק השכונות ותיק חדש לזוגות צעירים ולפיכך הוא יחזור רשמית לשורות הקואליציה.

כבר אז צוין ב”רחובות היום” כי מי שדמיין לעצמו שראש העיר מלול מאבד שליטה או כוח, יכול לחשב מסלול מחדש: מלול שם לצידו גם את האופוזיציונר היחיד ומשיב אותו לקואליציה. איטח הגיע ללשכתו של מלול ולאחר משא ומתן חשאיים לחצו השניים ידיים וסגרו באופן מוחלט שאיטח יחזור לקואליציה ובתמורה יקבל לידיו את תיק השכונות בו החזיק עד כה חברו למועצה אמיתי כהן ותיק נוסף וחדש בשם תיק לזוגות הצעירים.

מחויכים, בישיבת המועצה באפריל. בישיבה אחריה, איטח שהה בחו”ל

“איטח ידע מראש שאת תיק הצעירים והנוער בו הוא החזיק עד לפרישתו לאופוזיציה הוא כבר לא יקבל חזרה מאחר ומתן דיל קיבל אותו, הצליח להכפיל את התקציב בו ובוודאי שלא יוותר עליו”, אמר גורם המעורה בפרטים, “לאחר הבדיקה שעשה איטח, הבוקר הוא הגיע לפגישה בלשכתו של מלול אך אמיתי כהן שאמור למסור לו את התיק מסיבותיו בחר שלא לבוא. מלול הציע לאיטח את תיק השכונות ובכך בעצם מחזיר אותו לקואליציה לאחר כשנה וחצי בהם שימש כאופוזיציונר בודד.

“איטח לא התלהב תחילה מהרעיון לאחר שבחן את תוכן התיק אבל נראה שהוא ייענה להצעה וייקח את התפקיד כי בתוך תוכו הוא מעוניין להיות בקואליציה עם חבריו ממפלגת הליכוד. אביב איטח מנסה להיות קרוב לרמי מדהלה שמכהן כראש אגף השכונות ובכובעו הנוסף ידוע כממליך חברי מועצה. בינתיים נראה שהכיוון חיובי אך לפי הנהלים מלול צריך להוציא לאיטח מכתב מינוי רישמי ולאחר מכן לאשר את מינויו במועצת העיר”.

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול וחבר המועצה, אמיתי כהן

אגב, ב-15 במאי, כבר נכתב ב”רחובות היום” על העסקה אשר נרקמת בין הצדדים בסוגיית תיק השכונות אותו חפץ לקבל האופוזיציונר אביב איטח מחבר המועצה מטעם סיעת הבית היהודי, אמיתי כהן. למרות שכולם הכחישו – פורסם כאן עלל הפגישה, שנערכה בתחילת חודש שעבר בין ראש העיר, רחמים מלול לאיטח, במהלכה הוזכר התיק לא אחת. מלול קרא לכהן ובנוכחות איטח שאל האם יהא מוכן לוותר על התיק – אולם התשובה הייתה שלילית באופן מוחלט.

בפגישה נוספת, באחד מימי השישי של מאי, הגיע איטח כשהוא מלווה ביחצ”ן גילי כהן והכחיש שוב כי מדובר בניסיון לצרפו לקואליציה. “דיברתי עם ראש העיר בנושא הרב הספרדי”, סיפר אולם ברור לכל כי איטח לא דיבר אמת.

האיש החזק בעיר. רחמים מלול

מעיריית רחובות נמסר בתגובה כי “עיריית רחובות רואה בכלל השכונות בעיר, ותיקות לצד חדשות כלב הפועם ומוקד העשייה של העיר ועל כן אנו מברכים על שובו של ח”מ אביב איטח למקומו הטבעי בהנהלת העיר והקואליציה כמחזיק תיק השכונות וזוגות צעירים ומשוכנעים כי תרומתו תהיה רבה בתיק ביצועי ומשמעותי ובשיתוף פעולה מלא למען כלל תושבי העיר”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן