כפיר סויסה: “אני מסתובב בשטח ושומע מכם על השינוי שכולנו מצפים לו”

המועמד לראשות העיר קרית גת בפנייה אישית לתושבים: “דלתי תהיה תמיד פתוחה בפניכם, כל תושבי העיר, מי שהצביע לי ומי שלא הצביע לי. אני מתחייב בפניכם כי בעזרת השם אהיה מנהיג של כולם ואוביל את השינוי לעיר באחריות ובמקצועיות”

המועמד לראשות העיר קריית גת כפיר סויסה העלה לפני זמן קצר רשומה ובה כתב:

אני יודע שאכפת לכם מעתיד העיר האהובה שלנו קריית גת, העיר בה אנו מתגוררים ומגדלים בה את ילדינו. אני מסתובב בשטח ושומע מכם על השינוי שכולנו מצפים לו, על התקווה הגדולה שבקרוב בע״ה נוביל את השינוי ונהפוך את העיר לאימפריה של ממש מתוך אחריות, שליחות אמיתית וניהול מקצועי ומנוסה.

אחד הדברים הראשונים שאנהיג עם כניסתי לתפקיד יהיה – ״שלישי אישי״, קבלת קהל ומפגש ישיר עם תושבים שירצו להיפגש עם ראש העיר. זה יתקיים בכל יום שלישי כדי שנקשיב למצוקות העולות מהשטח ונטפל בהם בצורה אישית ומקצועית.

דלתי תהיה תמיד פתוחה בפניכם, כל תושבי העיר, מי שהצביע לי ומי שלא הצביע לי. אני מתחייב בפניכם כי בעזרת השם אהיה מנהיג של כולם ואוביל את השינוי לעיר באחריות ובמקצועיות.

כי מגיעה לנו מנהיגות מאחדת, מקצועית ואחראית שפועלת למען כולם ולמען מטרה אחת בלבד: הצלחת העיר קריית גת.

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן