כנפיים של בובה ביואב – מיזם קיימות קהילתי לזכר משפחת קוץ שנרצחה ב-7.10

משפחת קוץ מכפר עזה נרצחה ב-7 באוקטובר טקס לחנוכת מיזם קיימות קהילתי לזכרם התקיים במועצה אזורית יואב

השבוע התקיים בבית גילאור במועצה האזורית יואב טקס לחנוכת מיזם הקיימות הקהילתי “כנפיים של בובה” לזכר חמשת בני משפחת קוץ מכפר עזה שנרצחו ב-7 באוקטובר.

המיצב נבנה בהובלת איריס אור מקיבוץ שדה יואב, בוגרת קורס מובילי אורח חיים בריא של מרח”ב יואב, שבחרה להוביל יוזמה של יצירה בחומרים ממוחזרים.

איריס יחד עם הוותיקים והוותיקות הפועלים בבית גילאור אספו צעצועים שיצאו משימוש ביישובי המועצה והחלו בהרכבת הכנפיים עד להשלמת המיצב שמסמל תקווה ומבט אופטימי קדימה.

“כנפיים של בובה” החלה את דרכה ביולי 2023 כיוזמה שביקשה להעניק כנפיים ומעוף לקהילות בעוטף עזה.

בשיתוף פעולה קהילתי, נאספו חלקי בובות וצעצועים שסיימו את תפקידם בחדרי הילדות, ומוחזרו לטובת כנפיים צבעוניות וגדולות שהעלו חיוך וכוח לכל מי שרצה לעוף, ולו רק באופן סימלי.

ליבנת קוץ ז”ל, יזמית ואשת חינוך ואומנות, הרימה את הכפפה ושילבה ערכים של קיימות, שימור הסביבה ועידוד הקהילה לשימוש חוזר. במלאכה עסקו יחד, ילדים, נשים, אנשים, בוגרים – אוספים, ממיינים, מדביקים, מצטלמים, צוחקים, מדברים ועוסקים במחזור ומלאכה.

לזכרה של המשפחה נבנים המיצבים באופן שבו מאחדים את שברי הצעצועים למען אופטימיות, כוח ומעוף לכל מי שזקוק לו.

איריס אור מקיבוץ שדה יואב וממובילות המיזם ביואב ציינה כי: “כנפיים של בובה” מזמנות לכל אחד מאיתנו את האפשרות להנציח, לחלום, ליזום ולשתף, כפרטים וכקבוצות בקהילה הרחבה שלנו. אני רוצה להודות לצוות בית גילאור, למתנדבות ולמתנדבים ולכל הילדים והחברים ביישובי המועצה, שאספו ותרמו מאוצרות המשחקים שלהם. שלא נפסיק לחלום ולהמריא עם משאלותינו עד להגשמתן!”

ראש המועצה נתי לרנר הודה לאיריס ולכל השותפים הנפלאים שהרימו מיזם כה מרגש, המנציח את משפחת קוץ על הטרגדיה האיומה שעברו מצד אחד ומהצד השני מייצר מקום מפגש של עשייה קהילתית מלאה בצחוק, תקווה ועשייה.

 

◼️ לקבוצת מועצות אזוריות ומקומיות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מועצה אזורית יואב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן