כנס תומכות חינוך לקראת פתיחת שנת הלימודים ביבנה

“אני מאחל לנו שתהא שנה מוצלחת וטובה מקודמתה שנשמור על החיוך בכל בוקר. מי ייתן ונתבשר בבשורות טובות, שהחטופים והחטופות ישובו לשלום וחיילי צה”ל וכוחות הבטחון ישלימו משימותיהם בהצלחה למען עם ישראל”, אמר ראש העיר יבנה

כנס עירוני לקראת פתיחת שנת הלימודים לגננות ותומכות חינוך נערך אמש (ראשון) בהיכל התרבות.

חרף המצב הבטחוני התקיים ביום ראשון כנס עירוני בהשתתפות ראש העיר, רועי גבאי, מנכ”לית העירייה, יוספה חליבה, סגן יו”ר הסתדרות המורים, מנהלת אגף החינוך, איה בניטה, יו”ר ועד עובדי העירייה, ציון בן-לולו, מנהלת אגף משאבי אנוש, ענת זיגלבוים, מנהלת מחלקת גני הילדים, נטע-לי קרוצ’י, מפקחות גני הילדים, איילת רוס, מירב חכם, אורלי שנה ומירי קינן.

השנה נשבר שיא בהשקעה בגני הילדים בשיפוצי הקיץ עם למעלה מ-2 מיליון ש”ח, כאשר חלק מהדברים עדיין נמצאים בשלבי עבודה אינטנסיבית.

“כאשר אני רואה את נשות ואנשי החינוך של יבנה אני יודע שאיתן ואיתם אפשר לעוף גבוה ולהגיע לפסגות חדשות”, אמר ראש העיר, רועי גבאי בפתיחת הכנס והוסיף כי “שנת הלימודים החדשה בפתח וכולנו נערכים ועושים כל מאמץ לפתוח את השנה בצורה הטובה ביותר. הכוח שלנו הוא צוותי החינוך המצוינים של העיר השוקדים על פיתוח חינוך יבנאי איכותי. אגף החינוך אמון על כ-17,500 תלמידים מגיל לידה ועד גיל 18 בכ-148 גני ילדים וב-30 בתי ספר. כל ילד וילדה רוצים לחזור הביתה מחייכים, מלאי תוכן ומשמעות. כולנו אנשי חינוך וזה בסיס ושליחות בכדי להבטיח שהילדים יתפתחו ויגדלו עם יסודות איתנים של כישורי חיים וידע. כדי לאפשר זאת נדרשים אמון, הקשבה, סבלנות, בטחון ושיח ענייני. אני מאחל לנו שתהא שנה מוצלחת וטובה מקודמתה שנשמור על החיוך בכל בוקר. מי ייתן ונתבשר בבשורות טובות, שהחטופים והחטופות ישובו לשלום וחיילי צה”ל וכוחות הבטחון ישלימו משימותיהם בהצלחה למען עם ישראל”.

ראש העיר הודה למנהלת האגף, איה בניטה, למנהלת גני הילדים, נטע-לי קרוצ’י, לעובדים ועובדות אגף החינוך המסורות ולכלל הצוותים החינוכיים.

מנהלת אגף החינוך, איה בניטה:

“תפקידנו לספר סיפור חינוכי מצוין עבור ילדי העיר, לאפשר להם ערכים טובים וכלים לחיים. תודה לראש העיר, רועי גבאי, על התמיכה האדירה והשותפות לקידום החינוך. המשיכו לפעול מתוך תשוקה אמיתית ואהבה, מתוך יוזמה וחדשנות, המשיכו להאמין בילדים שלנו – בדור העתיד. האש שבכן בוערת בלבבות של אלפי ילדי העיר, ועל כך התודה בשמי, ובשם כלל תושבי העיר”, כך פתח ראש העיר את דבריו בכנס היערכות”.

גבי שמעון וציון בן-לולו ברכו את צוותי החינוך בחום והודו להם על המסירות וההשקעה הרבה.

במהלך הכנס הוצגו נהלי בטחון ובטיחות ע”י מנהל אגף הבטחון, ציון דויד וחודדו דגשים והתנהלות במסגרות החינוכיות. את הכנס חתם בן סלע בהרצאה המרתקת פשוט “לעוף על החיים”.

כנס עירוני דומה של תומכות ההוראה בצהרוני גני הילדים נערך בקונסרבטוריון העירוני במעמד ראש העיר, רועי גבאי, מנכ”ל הרשת למרכזים קהילתיים, שי אלקלעי, מנהלת מערך הצהרונים בגנים, יפית שרעבי, רכזות, מובילות צהרונים וצוותים חינוכיים. ראוי לציין את ההשקעה הרבה ואת מספר המשתתפות הגבוה בכנסים שהגיעו בשעות הבוקר חרף המציאות הביטחונית המורכבת, דבר המצביע על מחויבות עמוקה של הצוותים החינוכיים של העיר.

 

◼️ לחדשות יבנה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן