כנס שדרות איכילוב: "מטראומה לחוסן"

מומחים מארה"ב שטיפלו במשבר הנפשי לאחר אירועי 11.9, תעשיית המשחקים והבינה המלאכותית, המבנה הקהילתי של עיר במצוקה ועוד – הם רק חלק מהנושאים שיעלו בכנס החוסן הלאומי 'שדרות איכילוב' הראשון שיתקיים בשדרות היום ומחר.

כנס שדרות איכילוב יתקיים ב-19-20 ביוני 2024 בשדרות ובתל אביב תחת הכותרת "מטראומה לחוסן".

ביום הראשון, תתקיימנה סדנאות ומפגשים במתנ"ס שדרות בנושא חוסן קהילתי ומפגש ideation sprint בבית החולים איכילוב המתמקד בחיבור עולמות הגיימינג לטיפול ב-PTSD.

ביום השני, הכנס יתמקד בטיפול קליני בטראומה ויכלול הרצאות של מומחים בינלאומיים. האירוע יחתם באירוע נעילה חגיגי במתנ"ס שדרות. הכנס מיועד לאנשי קהילה, אנשי טיפול ומטפלים.

מאז ה-7 באוקטובר הפך הטיפול בטראומה נפשית לחזית הרפואית של מדינת ישראל. על פי הערכות שמרניות, בעקבות אירועי השבעה באוקטובר והמלחמה, עשרות אלפי ישראלים – אזרחים וחיילים – יזדקקו לטיפול כדי לעבד את האירועים שחווינו כפרטים, כמדינה וכעם. "רבים יסבלו מסיוטים, פלאשבקים ומחשבות טורדניות וחודרניות אודות הזוועות. עלינו להתגייס לסייע לאלה שמתקשים לחזור לחייהם שנקטעו. לכולנו ברור – זוהי משימה לאומית, וכדי להצליח בה, עלינו לחבר את כל הכוחות שיש ברשותנו: בארץ ובעולם, במרכז ובפריפריה, במדע ובקליניקה, בטכנולוגיה ובפסיכולוגיה.

מסיבה זו, עיריית שדרות בשיתוף מרכז חוסן שדרות, מכללת ספיר ואסיף במרכז הרפואי סוראסקי (איכילוב) החליטו להתחיל במסורת חדשה, ולקיים כנס מקצועי משותף ראשון מסוגו – "מטראומה לחוסן". זהו קודם כל כינוס של אנשים המבקשים להיפגש, להכיר, לשתף בידע וללמוד – מומחים בתחום בריאות הנפש מהארץ ומהעולם, חוקרים, מטפלים, אנשי AI וטכנולוגיה.

בין הנושאים שידונו בכנס: מודל המבנה הקהילתי האיתן של העיר שדרות ותפקודה של קהילה שמזה שני עשורים מתמודדת עם טרור מתמשך וסבבי לחימה עצימים, חיבור טכנולוגיות גיימינג חדשניות וחברות טכנולוגיה מובילות, עם מציאות של טיפול בדחק נפשי והטיפול הקליני בטראומה נפשית ואתגרי בניית חוסן אישי ולאומי. עוד במסגרת הכנס, השתתפותם של מומחים מארה"ב שטיפלו במשבר הנפשי אחרי אירועי 11.9 בניו-יורק.

הכנס יתקיים בימים רביעי-חמישי במתנ"ס שדרות, רחוב ברלב 4. לפרטים נוספים לחצו על הקישור.

 

◼️ לקבוצת חדשות שדרות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – בריאות ורפואה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: freepik

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן