כנס חינוך לפתיחת שנת הלימודים התקיים באור יהודה

מחזקים את הערכים וההישגים  מערכת החינוך העירונית פתחה את שנת הלימודים בכנס חגיגי בהשתתפות ראש העיר, מנהלים וצוותי חינוך, והציגה תוכניות חדשות לחיזוק המצוינות וצמצום פערים, בדגש על יישומי הבינה המלאכותית

מערכת החינוך באור יהודה ממשיכה להוביל, לחדש ולהכין את התלמידים לעולם המחר. השבוע התקיים כנס פתיחה חגיגי למערכת החינוך העירונית במשכן למוזיקה ולמחול במעמד ראש העיר, ליאת שוחט.

באירוע השתתפו סגן ראש העיר, עופר בוזי, חבר מועצת העיר, אלירן אליה, גזבר העירייה, רו”ח גיל גבריאל, מפקחת מחוז ת”א במשרד החינוך, אתי רביאן, מנהלי בתי הספר, צוותי חינוך, מנהלי אגפי עירייה ושותפים רבים נוספים.

הכנס התקיים בהובלתה של דלילה אשכנזי, מנהלת אגף החינוך, והתרכז בהצגת החזון החינוכי לשנת הלימודים הקרובה תוך חשיפת תוכניות חדשות בתחומי המצוינות והחדשנות, בדגש על יישומי בינה מלאכותית (AI).

בכנס הוצגו יעדי מערכת החינוך לשנת תשפ”ה, כולל תוכניות לצמצום פערים וקידום הובלה חברתית בקרב תלמידי העיר, פרלמנט הילדים ומועצות התלמידים.

בנוסף, נחשפו המשתתפים לתוכנית אב לצמצום פערים חברתיים ולהשקעה במצוינות ובחדשנות. אתי רביאן, המפקחת המתכללת, בירכה את הנוכחים על מינוף העיר לפסגות חדשות, וד”ר רונית גלר, מנהלת השירות הפסיכולוגי-חינוכי, הציגה כלים לתקווה בימים מורכבים אלו.

בסיום הכנס, הרצה פיני טל, יועץ למנהיגות, על העתיד שכבר נמצא כאן עם דגש על השפעות הבינה המלאכותית על מערכות החינוך והחברה.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: “מערכת החינוך העירונית שלנו היא חוד החנית של העיר, במיוחד לאחר שנה מורכבת שכולנו עוברים. אני גאה בצוותי החינוך על התגייסותם הבלתי מתפשרת למען התלמידים, ההורים והצלחת העיר שממשיכה לצעוד קדימה בערכים ובהישגים.”

 

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן