כנס הנקה ראשון בקריית מלאכי

שיתוף פעולה מוצלח הוביל לכנס ההנקה ה-1 בעיר. האירוע כלל הרצאות מרתקות, סדנת עיסוי תינוקות וייעוצי הנקה. הכנס מהווה תחילתה של מסורת חשובה לקידום בריאות ורווחת הנשים בעיר

לאחרונה התקיים כנס הנקה עירוני ראשון מסוגו בקריית מלאכי, והוא נחל הצלחה בזכות שיתוף פעולה מרשים בין מחלקות רבות בעירייה. את הרעיון הגו בלשכת הבריאות מחוז אשקלון, והאירוע כלל שיתוף פעולה נרחב עם המחלקה לגיל הרך, היחידה לעבודה קהילתית והתנדבות, מתאמת הבריאות העירונית, אחראית מעמד האישה, המרכז לגיל הרך ואשכול שורק דרומי.

 

בכנס נכחו קהל מגוון של נשים בהריון, נשים מניקות לאחר לידה ומתנדבות פרויקט מתנ”א שמלוות נשים צעירות לאחר לידה. האירוע כולו היה מיועד לרווחת הנשים וכלל הרצאות מרתקות, סדנת עיסוי תינוקות וייעוצי הנקה. התגובות היו מרגשות ומחממות לב, והמשתתפות הביעו תודה ושביעות רצון רבה.

“לאורך השנים נוצרה שותפות מקצועית בין לשכת הבריאות לבין תחומים ואגפים שונים ברשות המקומית,” ציינה שרית קופפרמן מתאמת הבריאות המחוזית. “כל רעיון שמועלה מטעם הלשכה מתקבל בברכה. בלי להערים קשיים מיותרים ובלי תסבוכות ההבנה שזה מצב של win win לטובת כלל תושבי העיר”.

בכנס ניתנו הרצאות מעניינות ומגוונות, התקיימה סדנת עיסוי תינוקות, וניתנו ייעוצי הנקה על ידי מומחיות בתחום. האירוע כולו הוקדש למען הנשים בעיר, ואפשר להן לקבל כלים מעשיים וליהנות מהתכנים המגוונים שהוצעו.

“אין ספק כי כנס ההנקה הראשון בקריית מלאכי הוא תחילתה של מסורת חשובה ומבורכת שתתרום רבות לקידום בריאות ורווחת הנשים והמשפחות בעיר”. אמרה גם מנהלת הגיל הרך אושרית ארובס. “השותפות והמעורבות של כל הגורמים המעורבים הבטיחו את הצלחת האירוע, והכוונה היא להמשיך ולמנף את שיתוף הפעולה למען הציבור”.

 

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן