כנס אחריות תאגידית באסותא: עושים את הדבר הנכון למען העתיד

“תקווה, משמעות, מנהיגות, אחריות, יחד- חמש מילים, הן שמרכיבות עבורי את מהות האחריות התאגידית” אמר מנכ”ל אסותא במהלך הכנס

מנכ”ל אסותא: אחריות תאגידית באסותא היא צעד מנהיגותי ועשיית הדבר הנכון למען הסביבה והחברה, למען דור העתיד וליצירת עולם טוב יותר.

 

 

בכנס אחריות תאגידית שהתקיים אתמול (ד’) באסותא מרכזים רפואיים ציין מנכ”ל אסותא גידי לשץ כי: “תקווה, משמעות, מנהיגות, אחריות, יחד- חמש מילים, הן שמרכיבות עבורי את מהות האחריות התאגידית”. עוד הוסיף לשץ ואמר:  “כיום, גם כפרט, גם כקבוצה אנשים מחפשים משמעות לעשייה. ואנו,  בארגון בריאות, מבינים זאת הלכה למעשה  בכל רגע, וכל שעה.  אנחנו מצילים חיים, נמצאים ברגעים הכי קשים עבור מטופלינו ומשפחותיהם ועדיין מרגישים שליחות לתרום לעולם טוב יותר בתחומים חברתיים, סביבתיים ואנושיים.”

ראש מנהלת תקומה מר משה אדרי שלקח חלק בכנס סיפר על פעילות המנהלת בתחומי הרפואה המונעת ואמר כי “במסגרת תוכנית החומש מתוכננים לקום מרכזי רפואה חדשניים בחבל על מנת לספק מענה לתושבים פתרונות של חוסן ורפואה מונעת, מבלי לאלץ אותם לצאת לסורוקה או ברזילי. נקים מרכז שיקומי טיפולי בעלות של 200 מיליון ש״ח יחד עם חווה טיפולית, מתקני ספורט, טיפולים פסיכולוגיים, עם מימון לחמש שנים. בנוסף תיקצבנו 40 מיליון ש״ח לרפואה מונעת בקרב ילדים״.

יו”ר אסותא מרכזים רפואיים הפרופ’ שוקי שמר סיכם את הכנס:

“אסותא מובילה בשנים האחרונות בדרוג מעלה, פלטינה פלוס. אנו רואים בנושא חשיבות רבה בימי שיגרה ובימי חרום ועל כולנו לפעול ככל שאפשר למען החברה בתחומי החיים המגוונים. הכנס היום הוא מהלך לקידום מודעות לנושא וחלק מתוכנית פעולה שגובשה לשנה הקרובה”.

אחריות תאגידית הינה חלק בלתי  נפרד מאסותא בכל תחומי פעילותה – איכות ומקצועיות רפואית, חדשנות וחשיבה פורצת דרך, השקעה בשירות, חווית המטופלים, עשיה ערכית ומקצוענות. בנוסף אסותא מובילה תהליכים דיגיטליים למימוש חזונה לפעול כ”בית חולים ללא נייר”, מקפידה על צמצום זיהום אוויר, הפרדת פסולת ותהליכי מחזור. הכנס, נערך מתוך מטרה לייצר דיאלוג עם מחזיקי העניין כדי לבנות את התשתית לתוכנית העבודה בתחום האחריות התאגידית לשנים הקרובות.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – בריאות ורפואה  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: טל שחר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן