כנופיית הפרוטקשיין נחשפה באילת

על פי כתב האישום שהוגש ע”י פרקליטות מחוז הדרום הנאשמים –  נחמן חדד ואליהו אלון אביטן – תושבי אילת ואיתן מהרטו – תושב באר שבע – ביקשו להפגש עם המתלונן בבניין “לויס טאוואר” בעיר אילת. כאשר נפגשו שם אחד מהנאשמים היה חמוש באלה ואמרו למתלונן כי הוא נקנס במאה אלף שקל.

פעולות חקירה נחושות של שוטרי מרחב אילת במחוז הדרומי הובילו היום (שישי) להגשת כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום הליכים נגד שלושה נאשמים בגין עבירה של סחיטה בכוח.

על פי כתב האישום שהוגש ע”י פרקליטות מחוז הדרום הנאשמים –  נחמן חדד ואליהו אלון אביטן – תושבי אילת ואיתן מהרטו – תושב באר שבע – ביקשו להפגש עם המתלונן בבניין “לויס טאוואר” בעיר אילת.

כאשר נפגשו שם אחד מהנאשמים היה חמוש באלה ואמרו למתלונן כי הוא נקנס במאה אלף שקל (או במילים דומות לכך).

מיד ובסמוך לכך שלף אחד הנאשמים את האלה ויחד עם הנאשמים הנוספים החלו להכות את המתלונן במכות אגרוף ובעיטות. הנאשמים חדלו במעשיהם ועזבו את הדירה כשהמתלונן מעורפל וחבול.

המתלונן פונה לבית החולים “יוספטל” באמבולנס כשהוא פצוע בפניו בארובת עין שמאל, שפשופים בצוואר, בבית שחי ימין, דימום מהאף והפה ומעורפל.

הנאשמים הואשמו בסחיטה בכוח תוך תקיפה של המתלונן.

במרחב אילת במחוז הדרומי מציינים כי מדובר בתיק משמעותי של מחוללי פשיעה בעיר שישפיע על תמונת הפשיעה באילת. עוד מציינים כי הופעלו כלל היחידות החוקרות והמודיעיניות במרחב יחד עם יס”מ ומג”ב אילת בכדי להגיע למיצוי הדין עם הנאשמים.

מרחב אילת של המחוז הדרומי ימשיך להפעיל את כלל האמצעים העומדים לרשותו בכדי לתת ביטחון ושירות לתושבי העיר אילת והמבקרים בה.

 

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אילוסטרציה | ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן