כמו בכל יום: המשטרה עצרה תושב רמלה כשברשותו אקדח ותחמושת

המשטרה עצרה אמש בתום סריקות ברמלה, תושב רמלה כשברשותו אקדח ותחמושת.

במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של משטרת ישראל נגד עבירות שימוש והחזקה הלא חוקית של אמצעי לחימה במגזר, כחלק מאכיפה ממוקדת “מסלול בטוח”, ערכו הלילה שוטרי תחנת רמלה ולוחמי מג”ב פעילות מבצעית בשכונת ג’ואריש, במסגרתה עצרו תושב המקום בן 20 הרכוב על אופניים חשמליים כשבתיקו אקדח גלוק 9 מ”מ ותחמושת. החשוד נעצר לחקירה והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט השלום בראשל”צ.

האקדח הועבר להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל. ממשטרת ישראל נמסר: “מדובר בהישג מבצעי מציל חיים, כחלק מהאסטרטגיה ההתקפית שמנהל מחוז מרכז כנגד גורמי פשיעה, לצד מניעת נגישותם של גורמים פליליים ואחרים אל אמצעי לחימה ובכך לאפשר לציבור שומר החוק, לנהל אורח חיים תקין ובטוח”.

נזכיר כי אתמול דיווחה כתבתנו הדר אלמגור ניר כי המשטרה עצרה במהלך פעילות מבצעית יזומה של תחנת רמלה 9 חשודים בסחר ואחזקת אמל”ח ותפסה 2 אקדחים ותחמושת שהוחזקו שלא כחוק.

במסגרת האכיפה הממוקדת של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה, ניהלה בחודש האחרון היחידה לחקירת פשעים בתחנת רמלה, חקירה מאומצת כנגד מספר יעדים החשודים בסחר ואחזקת אמל”ח. עם הפיכת החקירה לגלויה, פשטו כוחות משטרה מתחנת רמלה בסיוע יס”מ שפלה, לוחמי מג”ב וכלבני מחוז מרכז על בתיהם במרכז ודרום הארץ ועצרה 9 חשודים (מתוכם אחד קטין) לחקירה. בתוך כך, איתרו הכוחות בחיפוש באחד ממתחמי המגורים ברמלה, שני אקדחים מסוג גלוק 9 מ”מ עם מחסניות ותחמושת שהועברו למיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי. כאמור, החשודים נעצרו לחקירה ובהמשך היום יובאו לדיון בבימ”ש השלום ראשל”צ בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם. ממשטרת ישראל נמסר בעניין זה: “מדובר בפעילות ממוקדת ונחושה שהינה חלק מהאסטרטגיה ההתקפית שמנהל מחוז מרכז כנגד גורמי פשיעה בתחום האמל”ח, עד למיצוי מלוא חומרת הדין עמם, במטרה לשמור על שלום הציבור וביטחונו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן