כמיליון מבקרים יגיעו בחופשת הקיץ לאילת – בעירייה נערכים ומגבירים אכיפה

ראש העיר אילת, אלי לנקרי הנחה את כל הגורמים הרלוונטים להגביר את האכיפה בכל תחומי החיים והסביבה במהלך חופשת הקיץ

עם תחילת חופשת הקיץ, במהלכה צפויה העיר אילת לארח כמיליון נופשים מכל הארץ, כינס ראש העירייה – אלי לנקרי את יחידות הפיקוח והאכיפה בעירייה וחידד עמם את חשיבות האכיפה בכל התחומים, לטובת הגברת תחושת הביטחון בקרב התושבים והנופשים וכחלק משמירה על איכות החיים.

במהלך הקיץ יושם דגש רב על אכיפה כנגד עבירות רעש בשכונות ובחופים, איסוף צואת כלבים ועבירות חניה בדגש על שמירת צירים פתוחים.

  

כחלק מהמדיניות שמוביל ראש העירייה, עובו בשנים האחרונות כל יחידות האכיפה הפועלות במינהל תפו”ח (תיירות, פיקוח וחופים) בעירייה, ביניהן סיירת תיירות, שיטור עירוני, סיירת למען התושב – סל”ה, פקחי רשות החניה, פקחי סביבה, פקחי השירות הווטרינרי ופקחי חופים. כל יחידות הפיקוח פועלות בהתאם ליעדים העירוניים ולצד פעילות שוטפת, מתבצעים מעת לעת מבצעים יזומים בהתאם ליעדי ראש העיר.

 

בפגישה שיבח ראש העירייה את עבודת הצוותים בכל התחומים והדגיש את החשיבות במיגור תופעות הפוגעות באיכות חיי התושבים כמו רעש בשכונות ואי איסוף צואת כלבים. במסגרת זו, התחיל השבוע מבצע ביוזמת ראש העירייה ובהובלה של סגן ראש העיר – יניב חנו, שתכליתו ניקיון כל הפארקים הציבוריים על ידי יחידות אגף שירותים עירוניים בעירייה ובמקביל הגברת האכיפה בגין אי איסוף צואת כלבים. לטובת העניין יסיירו פקחי סל”ה בפארקים הציבוריים החל משעות הבוקר המוקדמות בדגש על מקומות שיש בהם ריבוי תלונות.

בנוסף ימשיך אגף השירות הווטרינרי לבצע אכיפה שוטפת בגין שוטטות כלבים שמובילה לאי איסוף צואת כלבים. גם המשל”ט העירוני המשמש מוקד צופה למערך המצלמות העירוני, יגביר ערנות בפארקים העירוניים ויפעיל כוחות פיקוח כאשר נצפה כלב בפארק.

 

עוד במהלך הקיץ תוגבר האכיפה גם בטיילת בשיתוף פעולה של סיירת התיירות ושוטרי מרחב אילת המאיישים את נקודת משטרת התיירות בטיילת.

במסגרת זו תיאכף פעילות בלתי חוקית על הטיילת כמו הימורים, סוסים, קולעות צמות הפועלות ללא היתר ועוד.

 

◼️ לקבוצת חדשות אילת בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן