כמיטב המסורת: גם השנה העניק ראש העיר אופקים תעודות הצטיינות לתלמידים 

התעודות הוענקו לתלמידות ולתלמידים אשר ממוצע הציונים שלהם עומד על ציון 90 ומעלה וכן לתלמידות ולתלמידים שהוכיחו מצוינות חברתית ודאגה לחבריהם

כמדי שנה, עם היציאה לחופשת הקיץ, הוענקו הבוקר תעודות מצטייני ראש העיר למאות מצטיינות ומצטיינים מבתי הספר השונים בעיר ביניהם: אשלים, הגבעה, אביר יעקב, בן גוריון, מורשת ישורון, גוונים וחב”ד. התעודות הוענקו לתלמידות ותלמידים משכבות ד’-ו’ אשר ממוצע הציונים שלהם עמד על ציון 90 ומעלה.

בנוסף, הוענקו תעודות גם למצטיינים חברתית אשר הוכיחו מנהיגות, מעורבות חברתית גבוהה ודאגה לזולת. מכל כיתה נבחרו מצטיין/ת חברתי/ת אחד/ת וזאת על מנת להעלות על נס את הילדים שמיישמים ערכים במקביל להישגים.

במהלך הטקסים הוענקה לכל תלמיד ותלמידה מצטיין/ת בנוסף לתעודת ההוקרה גם מדליה רשמית של מצטייני ראש העיר שתלווה אותם בהמשך דרכם במערכת החינוך העירונית ותהווה סמל לשאיפה להמשך ההצטיינות.

 

ראש העיר, איציק דנינו:

“אני נרגש לראות היום את המצטיינות והמצטיינים של העיר אופקים. אתם מהווים מראה לפעילות המערכת החינוכית העירונית שלנו ששואפת לקדם כל תלמיד, בכל רמה לימודית ולהוציא ממנו את מלוא הפוטנציאל הטמון בו. התעודות והמדליות בהן אתם אוחזים כעת הם סמל להשקעה המאומצת שהשקעתם על מנת להגיע למעמד המכובד. אני רוצה להודות למינהל החינוך, למנהלות ומנהלי בתי הספר, לצוותים החינוכיים ולהורים היקרים על עבודתכם הקשה. הפירות ניכרים היום לעין. נמשיך לעבוד בשיתוף פעולה מלא על מנת להעניק לילדי העיר את מערכת החינוך הראויה עבורם.”

 

ראש מינהל החינוך, רחל אוחנה:

“טקס מצטייני ראש העיר הוא מסורת מיוחדת וחשובה באופקים ובמיוחד לאחר אירועי השבעה באוקטובר. השנה בחרנו לייחד את הטקס בכל בית ספר והמפגשים היו מרגשים במיוחד

 

עבור כלל המשתתפים בהם התלמידות, התלמידים, צוותי החינוך, הנהלת בתי הספר וההורים. הילדים התרגשו לפגוש את ראש העיר ולקבל את ההוקרה הראויה ואני שמחה שהצלחנו להעניק להם את התחושה הנפלאה.”

 

◼️ לקבוצת חדשות אופקים בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אופקים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן