מה הסכום שמקבלים עבור הנחת מטען חבלה ברכב באשדוד?

עבריין שלפי החשד משתייך לארגון פשיעה בדרום, רקם עם החשוד הירושלמי עסקה פלילית להנחת המטען בעבור סכום של כ-15 אלף שקלים, וזאת על רקע סכסוך מתמשך בין עבריינים.

מה הסכום שנקבע בין עבריינים עבור תכנון והנחת מטען חבלה ברכב בעיר אשדוד? 

ראשיתה של חקירת המשטרה בתאריך 29.1.24, לאחר שבמוקד המשטרה התקבל דיווח על חפץ חשוד שאותר בחניה ברחוב ברקת בעיר אשדוד.

כוחות המשטרה בהם יחידת החבלה בלכיש, שהחלה לבחון את הפריט החשוד, קבעה כי מדובר במטען חבלה מאולתר שהתפוצץ וגרם נזק לרכב שחנה בסמוך.

בהערכת מצב מיוחדת שהתקיימה ביום האירוע, הוחלט להטיל את החקירה על היחידת המרכזית בלכיש, שהחלה בביצוע פעולות חקירה סמויות במוקדים שונים בארץ, והצליחה תחילה לשים את ידה על אופניים חשמליים וממצאים נוספים ששימשו את החשוד בהנחת המטען.

עם התקדמות החקירה, הצליחו חוקרי הימ”ר לחשוף כי בימים שקדמו לאירוע, בוצע תכנון קפדני של הנחת המטען, וכן הצליחו להתחקות אחר מסלולו המדויק של החשוד שנמלט כאמור מהזירה על גבי אופניים חשמליים ולאחר מכן באמצעות מונית,שהסיעה אותו לעיר ירושלים, שם מתגורר.

עוד עלה כי עבריין שלפי החשד משתייך לארגון פשיעה בדרום, רקם עם החשוד הירושלמי עסקה פלילית להנחת המטען בעבור סכום של כ-15 אלף שקלים, וזאת על רקע סכסוך מתמשך בין עבריינים.

עם הבשלת התשתית הראייתית נגד 2 החשודים (39, ירושלים ו 26, חדרה), הם נעצרו בראשית החודש לחקירה ביחידה המרכזית בלכיש, בחשד לתכנון והנחת מטען החבלה.

בסוף השבוע הוגשה נגד השניים הצהרת תובע של הפרקליטות, בדבר הכוונה להגיש נגדם כתבי אישום ולצדם בקשה להמשך מעצרם עד תום ההליכים.

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן