כמה מלגות חולקו בעיר לוד?

מלגות ראש העיר בסך 700,000 ₪ חולקו ל-500 סטודנטים מלוד הלומדים באקדמיה

מלגות ראש העיר בסך 700,000 ₪ חולקו ל-500 סטודנטים מלוד הלומדים באקדמיה

כ-500 סטודנטיות וסטודנטים תושבי לוד המגיעים מכל גווני האוכלוסיות בעיר קיבלו השבוע ‘מלגת ראש העיר ללימודים באקדמיה’ – במכללות ובאוניברסיטאות, בטקס שנערך באולם במתנ”ס דנוור. סך המלגות שחולקו השנה עמד על 700,000 ₪, כאשר זוהי השנה התשיעית ברציפות בה הוא מתקיים – מאז בחירתו של עו”ד יאיר רביבו לראשות העיר.  

את המעמד כיבדו: ראש העיר – עו”ד יאיר רביבו, ממלא-מקומו ומחזיק תיק החינוך – יוסי הרוש, מחזיק תיק הצעירים – עמרי סער, מנהלת אגף פרויקטים – שירן בוקרה-ג’רבי, ומנהלי מחלקת צעירים ארז בר-חיים וטוהר ג’אן, שעמלו רבות על הפקת האירוע. 

“ההשקעה שלנו בעיריית לוד בקרב הצעירים והצעירות ועתידם היא עצומה, כי הם דור העתיד של לוד, הם יהיו התושבים האיכותיים והמשכילים של עירנו, יתפרנסו בכבוד, יקפיצו את רמת החיים ואיכותם – הן של עצמם באופן אישי ומשפחתם והן של כלל העיר שמתפתחת בקצב מסחרר”, אמר רביבו. “ההשקעה שלנו כיום, היא השקעה נבונה וכלכלית – היות וכל שקל שמושקע בהשכלה יחזור בע”ה דרך מיסים שישלמו אזרחים מבוססים, בעסקים בהן ירכשו לביתם ועוד”, הוסיף ראש העיר.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: דוברות עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן