כמה טוב עם ישראל: תורמים רבים נרתמו לסייע ל’בית החם’, מאות משפחות יוכלו לחגוג סביב שולחן החג

כמה טוב עם ישראל וכמה חשוב שיש את “הבית החם” של אגף השכונות ברחובות אשר ממשיך בחלוקת סלי מזון לקראת חג הפסח. בעל חנות הירקות “יבולי אליהו”, תרם לבית החם למען הקהילה 2.5 טון של פירות וירקות לחלוקה למשפחות וקשישים. חברת אלביט תרמה 150 חבילות מזון לבית החם למען הקהילה, ואף סייעה בחלוקתם עד לבית הנמענים. תלמידי מכללת אורט בהובלת מגמה לעתיד ותלמידי בית הספר ויצו מגיעים בהתנדבות לבית החם בקביעות לצורך אריזת חבילות וסלי מזון. את כל אלה אורזים בבית החם בניהולו של איתי גדקה עובדי אגף השכונות ומתנדבים, ומחלקים למי שידו אינה משגת.

רחמים מלול, ראש העיר: ״הבית החם מסייע לתושבות ותושבים רבים, ומאפשר לעירייה לחבק את כל מי שזקוק לסיוע״.

שאול צגהון חבר מועצת העיר ומחזיק תיק השכונות: ״התגייסות העסקים והתושבים מחממת את ליבנו, ומאפשרת לנו לתמוך בתושבים הזקוקים לסיוע. אנו מודים להם על התרומות״.

רמי מדהלה, מנהל אגף השכונות: ״אנו קוראים לכל מי שבידו לסייע ולתרום – לא רק בפסח אלא בכל ימות השנה – בואו לבית החם ואנו נדאג להעביר את התרומה לתושבנם הזקוקים לכך״.

הבוקר פרסמנו בחדשות 08, כי עיריית רחובות, באמצעות אגף השכונות והבית החם למען הקהילה עם האגף לשירותים חברתיים, מחלקת בימים אלה שוברים לרכישת מזון לרווחת האוכלוסיות שידן אינה משגת- קשישים, משפחות נזקקות ומשפחות ברוכות ילדים. החלוקה החלה בשבוע שעבר ותימשך בימים אלה, ישירות לבתי הקשישים והמשפחות.

חבר המועצה שמוליק בר דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים: “השנה פעלנו באופן מיוחד לגיוס עשרות מתנדבים לחלוקת התווים, בסיוע פורומים עירוניים על מנת לחלק תווי שי אלו עד לפתח הבית של התושבים. תודה לעובדי הבית החם בהובלת אופיר עותמי על הארגון, לכל מי שלקח חלק ולמתנדבים שחילקו את התווים. תודה מיוחדת לראש העיר מר רחמים מלול על הדאגה לאוכלוסיות המוחלשות ולאישור כל סיוע אפשרי לאוכלוסיות אלו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן