כמה הגיעו להפנינג פתיחת הקיץ בקריית אונו?

מיכל רוזנשיין ראש עיריית קריית אונו: “אירוע נפלא, מדויק ומותאם בדיוק להורים, לילדות ולילדים צעירים, היה סוד ההצלחה”

בפארק רייספלד נפתחו רשמית אירועי הקיץ בקריית אונו  -אתמול.

החל מחמש אחר הצהריים, החל להתמלא הפארק במאות ילדים, ילדות והוריהם ששמחו להגיע לאירוע שנפתח עם הופעות של הלהקות הייצוגיות העירוניות של המתנ”ס.

השמחה גדלה כשעל הבמה הופיע ד”ר באבל עם מופע שעטף את הפארק באלפי בועות סבון בגדלים שונים, בין היתר גם הצליח ה”דוקטור” לעטוף גם את ראש העיר קריית אונו, מיכל רוזנשיין, בבועת ענק.

בפארק פוזרו מתקני מים מתנפחים ואת ההצגה גנבה עמדה מיוחדת לצילום סרטוני 360 מעלות. את האירוע חתם המופע של קופיקו, לקול מצהלות הילדים והילדות.

מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו אמרה לאחר האירוע:

“אירוע נפלא, מדויק ומותאם בדיוק להורים, לילדות ולילדים הצעירים, היה סוד ההצלחה. הסתובבתי בפארק וראיתי כל כך הרבה ילדות וילדים מאושרים ומאושרות. שמנו לנו למטרה השנה, להפיק כמה שיותר ארועי קיץ, שיהוו פתרון להורים לקטנטנים, עם הצגות ילדים, אירועים בשכונות, הקרנת סרטים בפארק ואני שמחה שההיענות לאירוע הפתיחה הייתה גדולה, ומזמינה את כולם וכולכן לארועים הבאים”.

ירון יעקבי יו”ר הנהלת המתנ”ס:

“המתנ”ס השקיע מחשבה רבה בתכנון ארועי הקיץ בעיר עם ניצול מקסימלי של האפשרויות והמקומות להביא כמה שיותר תוכן אטרקטיבי לקהילה שלנו. אני רוצה להודות לאסתר פיק המנכ”לית, לאורן הללי מנהל תחום התרבות והארועים ולכל צוות המתנ”ס על אירוע שזכה למחמאות מהתושבים שפגשתי בפארק”.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות  בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות  בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן