כללית חנכה את מרפאת נאות גדרה

בשעה טובה ומוצלחת כללית חנכה את מרפאת נאות גדרה המחודשת לאחר שיפוץ מסיבי ובהשקעה גדולה במעמד ראש המועצה יואל גמליאל

בסימן השנה החדשה: בשעה טובה ומוצלחת כללית חנכה את מרפאת נאות גדרה המחודשת לאחר שיפוץ מסיבי ובהשקעה גדולה במעמד ראש המועצה יואל גמליאל, מנהלת מחוז מרכז כללית פטריסיה צימרמן, רב המועצה הרב עמיהוד בניה, רב השכונה הרב חג’בי נתנאל, הנהלת כללית מחוז מרכז, צוות המרפאה ומטופלים.

המרפאה המחודשת שממוקמת בשכונת נווה שלומית משתרעת על שטח של 960 במבנה בן 2 קומות ותכיל בתוכה רפואת משפחה, רפואת ילדים, שירותי סיעוד, שירותי משרד, לקיחת דמים, בית מרקחת, רפואה יועצת בתחומים שונים (אורתופדיה ועור) ובהמשך גם טיפת חלב.

כללית מובילה בגדרה עם נתח שוק של למעלה מ 58% מכלל המבוטחים בישוב עם מעטפת שירותים ייחודים ובהם הסכם עם המרכז להתפתחות הילד ברשות, שירות רנטגן בהרצפלד, רפואה משלימה בסמוך להרצפלד ושירותי רפואה יועצת בגדרה הצעירה הכוללים: נשים, אאג, דיאטניות, עור.

לדברי פטריסיה צימרמן, מנהלת מחוז מרכז כללית ״עם כניסתה של השנה החדשה, אנו גאים ושמחים לפתוח את מרפאת נאות גדרה המחודשת. המרפאה תעניק שירות רפואי לכלל תושבי השכונה והסביבה עם מומחים מהשורה הראשונה וצוות וותיק, מקצועי ומיומן״ עוד ציינה כי ״נאות גדרה היא מרפאה ותיקה ומוערכת בקרב המטופלים שזכתה ברבות השנים לשמה המיתולוגי – גדרה הוותיקה, וגידלה דורות של ילדים בגדרה. אנו מחויבים למטופלינו במתן שירות רפואי איכותי, זמין ונגיש ואני גאה לפעול ולממש חזון זה”.

בהמשך הודתה לראש המועצה, יואל גמליאל, ועמיתיו שהיוו גורם משמעותי לפתיחת המרפאה המחודשת לרווחת התושבים וחתמה בברכת שנה טובה לבריאות לכולם.

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

צילום: דוברות כללית מחוז דרום

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן