כלים לאזרחות והפעם להורים לצעירים משוחררים משירות מקריית מלאכי

מרכז הצעירים בקריית מלאכי סיפק להורים כלים להתמודדות עם המעבר של ילדיהם לחיים האזרחיים, והציג את מגוון השירותים וההטבות המוצעים לצעירים משוחררים

במרכז הצעירים בקריית מלאכי התקיים לאחרונה מפגש מיוחד ומעשיר עבור הורים לילדים שסיימו את שירותם הצבאי או הלאומי. המפגש נועד לספק להורים את כל המידע והכלים הדרושים כדי לתמוך בילדיהם בתקופה משמעותית זו של מעבר לחיים האזרחיים.

דורון ויטנברג, מומחה להורות ומשפחה, העביר הרצאה מרתקת, בה הדגיש את חשיבות התמיכה ההורית בתקופה בה הצעירים מתמודדים עם אתגרים חדשים ומחליטים על דרכם המקצועית והאישית. “המעבר מהצבא לחיים האזרחיים הוא תקופה מאתגרת”, אמר ויטנברג, “והורים יכולים לשחק תפקיד מכריע בהכוונת ילדיהם בבחירת נתיבם העתידי”.

רויטל בנאדרת, מנהלת מחוז ב״ש והדרום באגף והקרן לחיילים משוחררים:

“האגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון פועל למען מסיימי שירות צבאי והלאומי אזרחי, במטרה לאפשר את השתלבותם המיטבית באזרחות וזאת באמצעות מענק ופיקדון אישי, לימודים, הכשרות ומלגות, ייעוץ אישי, הכוונה ותעסוקה”

ליבנת פרץ, רכזת חיילים משוחררים במרכז הצעירים בקריית מלאכי, הדגישה את החשיבות של ליווי הצעירים בתקופה זו. “מרכז הצעירים מציע מגוון רחב של פעילויות וסדנאות המותאמות לצרכים של צעירים משוחררים”, אמרה פרץ. “אנו מזמינים את כל הצעירים לפנות אלינו לקבלת ייעוץ והכוונה אישית”.

מרכז הצעירים בקריית מלאכי ממשיך לפעול למען רווחת הצעירים בעיר ומזמין את כל ההורים והצעירים להצטרף לפעילויות השונות.

◼️ לחדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מרכז צעירים קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן