כלבים ופרחים במרכז הווטרינרי רמלה

פרחים מסמלים התחדשות, שגשוג, אהבה, ופריחה. השילוב שלהם עם כלבים וחתולים גורם לאנשים לחייך, אומרת הצלמת פולי האס

לאחרונה הצטרפה לפעילות צוות המרכז הווטרינרי, הצלמת פולי האס שהגיעה לצלם פרויקט התנדבותי מיוחד של צילום כלבים וחתולים בשילוב פרחים. וכך היא מסכמת בפוסט בפייסבוק:

“אז אחרי תקופה ממושכת ומאתגרת לכולנו. כל יום שנראה בדיוק אותו דבר אבל שונה לגמרי – מלחמה, עבודה, צילומים ועריכות הרגשתי שאני צריכה לעשות משהו בשביל הלב שלי. משהו שלא קשור ליום יום.

החלטתי לעשות פרויקט- ומה יכול לגרום ללב שלי ולי לחייך? כלבים. תוסיפו לזה פרחים. פרחים מסמלים עבורי התחדשות, שגשוג, אהבה, ופריחה. השילוב של שניהם, אולי ייתן נקודת מבט שונה לאנשים על כלבי רמלה, ובכלל על כלבים שמחפשים בית ויראה אותם באור קצת שונה.

אז נכון שאני לרוב לא מצלמת כלבים, אני רגילה לצלם אנשים, וילדים, יולדות והריוניות אבל כלבים זה גם משפחה תודה שיראל, סמאח, ואלן על יום מקסים. זה פשוט מדהים לראות כמה אהבה וסבלנות יש לכן.

תודה לכם שנכנסתם לי ללב, ושיש לי את האפשרות לעשות משהו, אפילו שהוא קטנצ’יק כדי לעזור למתוקים האלה למצוא בית. שוב תודה גם לויקי שהכינה ותרמה את הפרחים והזרים. בואו לאמץ”.

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן