כך פינקה עיריית קריית אונו את משרתי המילואים

ראש העיר, מיכל רוזנשיין: “משרתי המילואים והקבע, מהווים את הלב, הנשמה ועמוד השדרה של החברה הישראלית”

ערב ייחודי התקיים בקריית אונו למשרתי המילואים: סדנת בירה בהשתתפות תושבי העיר אנשי מילואים וקבע, שלמדו כיצד להכין בירה ביתית, הכירו את סוגי הבירה השונים, וכמובן נהנו מהטעמים המשובחים.

בסדנה השתתפה ראש העיר, מיכל רוזנשיין, ויחד עמה מחזיקת תיק הנוער והצעירים, רחלי רז, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים, משה דאלי, ומנהלת האגף לשירותים חברתיים, לילך טרבינוביץ’.

ראש העיר, מיכל רוזנשיין: “משרתי המילואים והקבע, מהווים את הלב, הנשמה ועמוד השדרה של החברה הישראלית. כל אחד ואחת מהם נותן מעצמו, והשנה, לצערינו, היו ימי מילואים רבים בעקבות המלחמה. זוהי זכותנו וגם חובתנו כקהילה להעניק לכם בחזרה. אני מאחלת לכולנו שנה הרבה יותר טובה, עם פחות ימי מילואים והשבת כל החטופים והחטופות במהרה.

מחזיק תיק הרווחה, המשנה לראש העיר קריית אונו, משה דאלי: “המטרה שלנו היא לתת למשרתים מרחב להרגיש חלק מקהילה תומכת. דרך פעילויות כמו הסדנה הזו, אנו מבקשים ליצור חיבורים משמעותיים שמסייעים ברגעים של עומס”.

רחלי רז מחזיקת תיק הנוער והצעירים: “לאורך השנה יצרנו פעילויות רבות לטובת משרתי המילואים, הקבע ומשפחותיהם, תמיד וגם היום הייתה תחושה של חיבור מיוחד, כזו שמביאה איתה תחושת קהילה אמיתית”.

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן