כך מתכוננת ראש עיריית אור יהודה לשנת הלימודים החדשה

ראש העיר, ליאת שוחט, ביקרה ילדים שעולים לכיתה א’ לקראת פתיחת שנת הלימודים שוחט העניקה לשני ילדים שהתייתמו מאביהם תיקי בית ספר וערכת ציוד לימודי במסגרת יוזמת ארגון אמי”צים ואיחלה להם שנת לימודים מוצלחת: “אתם תצליחו! גאה בכם ובמשפחתכם”

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, נפגשה השבוע עם שני ילדים תושבי העיר שהתייתמו מאביהם ויתחילו את לימודיהם בכיתה א’ בשנת הלימודים הקרובה, במסגרת יוזמת ארגון אמי”צים בראשות הדס ויהודה גליק.

במפגש המרגש, שנערך בביתם של הילדים, שוחחה שוחט עם הילדים ובירכה אותם לקראת האתגר החדש של תחילת הלימודים בבית הספר. היא העניקה לכל ילד תיק בית ספר וערכת ציוד לימודי, לצד תרומה שסופקה על ידי אחד מבתי העסק בעיר.

הביקור נערך במסגרת יוזמה מבורכת של ארגון אמי”צים (ארגון אלמנים אלמנות ויתומים צעירים) זו השנה השלישית ברציפות. לקראת פתיחת שנת הלימודים, ראשי רשויות מכל הארץ מתאמים ביקור אצל משפחות יתומים בחודש אוגוסט במטרה לאחל לילדים שמתחילים כיתה א’ שנה טובה ובהצלחה בלימודיהם. היוזמה נועדה להקנות לילדים תחושה שיש להם גב חזק ותמיכה מצד הקהילה והעירייה.

ארגון אמי”צים שהוקם בשנת 2017 מייצג כ-17,000 משפחות של אלמנים ואלמנות צעירים המגדלים כ-30,000 ילדים יתומים בישראל, מתוכם 830 שעולים לכיתה א’ ב-1 בספטמבר הקרוב. הארגון מקיים פעילויות רבות במהלך השנה במטרה לחזק את המשפחות ולסייע להן לעמוד על רגליהן.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת:

“להיות שם עבור הילדים האלו, במיוחד ברגעים המכריעים כמו תחילת כיתה א’, זהו תפקיד שמחייב אותי כראש העיר וכאדם. אני מאמינה בכוחם של הילדים להצליח ולהגשים את הפוטנציאל שלהם, ואני גאה להיות חלק מהיוזמה החשובה של ארגון אמי”צים. אמרתי לילדים החמודים הללו שאין לי ספק שהם יצליחו ואני גאה בהם ובמשפחותיהם.”

 

◼️ לחדשות אור יהודה  לחצו כאן

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית אור יהודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן