כך בחרו התלמידות בגני תקווה לחגוג את בת המצווה

תלמידות כיתה ו' בבית ספר אריאל בגני תקווה ויתרו על מתנות בת המצווה שלהן, לטובת רכישת מתנות לילדים הממתינים להשתלת כלייה ועוברים טיפולי דיאליזה בבית החולים שניידר. צפו במפגש המרגש

בגיל צעיר כל כך, תלמידות כיתה ו' בבית ספר אריאל בגני תקווה כבר מוכיחות רגישות חברתית ונתינה יוצאת דופן. בחודשים האחרונים, לאחר שחגגו את בת המצווה שלהן, הן בחרו להקדיש את הכספים שקיבלו כמתנה – לא לשימוש אישי, אלא לטובת מטרה נעלה: רכישת מתנות לילדים חולי כליות הנמצאים בטיפולי דיאליזה במחלקת הדיאליזה בבית החולים שניידר.

על-פי אתר משרד הבריאות, מדי שנה ישנם בישראל למעלה מ-1,000 ילדים ומבוגרים הממתינים להשתלת איברים. פגיעה בתפקוד הכליות היא בלתי הפיכה, ולכן ילדים שהכליות שלהם חדלו לתפקד זקוקים לטיפול בדיאליזה או להשתלת כליות. התלמידות נפגשו יחד עם מחנכת הכיתה רויטל זאבי עם הילדים הממתינים להשתלה והעניקו להם מתנות אישיות, שנבחרו בקפידה מתוך מחשבה על גילם וצרכיהם האישיים.

הילדים שקיבלו את המתנות הביעו הערכה רבה, יחד עם הוריהם הוריהם שהתרגשו מהמחווה ומהאכפתיות של התלמידות. המחווה המרגשת לא הותירה אף עין יבשה, כאשר החיוכים על פניהם של הילדים, הנאבקים במחלה הקשה, הפכו לרגעים של אושר, תקווה וכוח להמשך הדרך. הפרויקט זכה להערכה רבה מצד צוותי הרפואה בבתי החולים, שהדגישו את חשיבותם של רגעים כמו אלה בהענקת תקווה וכוח לילדים חולים, אשר נאלצים להתמודד עם מציאות לא פשוטה בגיל צעיר כל כך.

למחווה המרגשת של התלמידות הצטרפה גם חנות 'עפרוני צעצועים ומכשירי כתיבה' מגני תקווה, אשר תרמה סכום נוסף לטובת הפרויקט, מה שאפשר להגדיל את כמות המתנות שנרכשו וחולקו.  המפגש המרגש נערך בשיתוף פעולה עם אגף ספורט ובריאות בעיריית גני תקווה, שסייע בתיאום מול בתי החולים ובהובלת הפרויקט.

רה"ע גני תקווה, ליזי דלריצ'ה, שיבחה את התלמידות: "אני גאה מאוד בתלמידות בית הספר אריאל שבחרו לוותר על טובתן האישית, כדי לשמח ילדים אחרים שנמצאים בתקופה קשה. בזמנים אלה, עזרה הדדית ואכפתיות חשובים מתמיד. אני מברכת את ההורים שלהן על הדוגמא האישית והערכים שהקנו להן. אני מודע לאנשי מערכת החינוך העירונית המחנכים מדי יום לערכים של אכפתיות, ערבות הדדית ונתינה".

מחנכת כיתת ו׳ בבית הספר אריאל, רויטל זאבי: " אני גאה בתלמידות שלי, בנות כיתה ו שבשנת הבת מצווה שלהן בוחרות כמידי יום בערך הנתינה  כדרך חיים. תודה לכן על היוזמה שלכן, על המחווה והמצווה. תודה על הערכים שזכינו כולנו יחד להעניק״.

צילום: באדיבות בית הספר אריאל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן