כיתת הכוננות בקריית מלאכי ממשיכה לתרגל ולהיערך

כיתת הכוננות ביצעה שני תרגילים מוצלחים להגברת ביטחון

לאחרונה התקיימו בקריית מלאכי שני תרגילים מוצלחים של כיתת הכוננות המקומית, בניהול משותף של עיריית קריית מלאכי ומשטרת ישראל. שני התרגילים הוכתרו כהצלחה וסיפקו חיזוק נוסף לרמת הכוננות בעיר מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל.

חברי כיתת הכוננות, המורכבת ממתנדבים מסורים, מקדישים את זמנם ומרצם למען ביטחון התושבים. חברי הכיתה פועלים ככוח חמוש המלווה אירועים קהילתיים שונים, במקביל לביצוע אימונים שוטפים כחלק מההיערכות ליום פקודה, שאנו כולנו תקווה שלא יגיע.

במסגרת התרגיל הראשון, הוקפצה כיתת הכוננות בהפתעה, במטרה לבחון את רמת הערנות של המתנדבים. במהלך התרגיל נבדקו פרמטרים כמו מספר המתנדבים הנמצאים בעיר בזמן רנדומלי, זמן ההגעה שלהם לשטח, רמת המוכנות והציוד הזמין. לשביעות רצון המארגנים, המתנדבים התייצבו מיד עם הקריאה כשהם ערוכים ומוכנים לפעולה.

התרגיל השני נערך ביום חמישי באזור שכונת כרמי הנדיב והתמקד בתרחיש של חדירת גורם עוין לשטח אורבני. במהלך התרגיל התמודדו המתנדבים עם מצבים מורכבים הדורשים קבלת החלטות מהירה ותגובה מיידית. התרגיל הוכתר כהצלחה והדגיש את החשיבות של שמירה על רמת כוננות גבוהה.

הקב”ט העירוני עמיר בן שמעון: “כיתת הכוננות מהווה דוגמה ומופת למעורבות קהילתית וביטחונית בעיר, ותורמת רבות לשקט הנפשי של התושבים בתקופה רגישה זו. התרגילים היו מוצלחים ואני מודה למשטרת קריית מלאכי על שיתוף הפעולה בניהול כיתת הכוננות.”

◼️ לחדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן