כיתת אזרחים וותיקים בגן יבנה פותחת את שנתה ה-11 

השנה נפתחו שתי כיתות עם 87 משתתפים מקרב תושבות ותושבי היישוב הוותיקים לוקחים חלק בפעילויות העשרה ולמידה מגוונות, למידה משותפת עם תלמידי בתי הספר התיכוניים באמצעות המורים והצוות החינוכי, קיום יוזמות ואירועים משותפים, סיורים ולימודי העשרה

כיתת הוותיקים, אחד הפרויקטים המצליחים בתחום האזרחים הוותיקים בגן יבנה, ציינה השבוע 11 להיווסדה.

הפרויקט, שזוכה להצלחה בשנים האחרונות מציע לתושבי ותושבות גן יבנה הוותיקים והוותיקות פעילות מיוחדת בבית הספר אורט ע”ש נעמי שמר ביישוב.

בפרויקט בהובלתה של שרה משה, משתתפים מידי שנה עשרות  מתושבי גן יבנה הוותיקים מידי שנה שלוקחים חלק בפעילויות העשרה ולמידה מגוונות, למידה משותפת עם תלמידי בתי הספר התיכוניים באמצעות המורים והצוות החינוכי, קיום יוזמות ואירועים משותפים, סיורים ולימודי העשרה.

השנה נפתחה באירוע חגיגי שבמהלכו ציינה שרה משה כי השנה רשומים לשתי הקבוצות 87 משתתפים מקרב תושבי היישוב, מספר גבוה שמעיד על הביקוש וההערכה כלפי הקורס. אירוע הפתיחה התקיים בבית הספר אורט על שם נעמי שמר בנוכחותם של ראש המועצה, דרור אהרון, מנהלת אגף החינוך, עינת פיליפסון, מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים, ימית ברזילי, מנהל בית הספר אורט נעמי שמר, ליאור גדסי, צוות המורים והאזרחים הוותיקים. המשתתפים נהנו מכיבוד עשיר.

ראש המועצה, אהרון דרור: “תקופה קשה עוברת על עם ישראל, אנחנו צריכים להיות טובים אחד על השני, להרחיב את הלב ולראות את הטוב. אנחנו רואים את החברה הישראלית נקרעת ודווקא מהמקום הזה אני חושב שלכם כדור הוותיק והמנוסה יש המון מה להגיד. כל יום לומדים דברים חדשים, אפשר להשפיע ולגעת באנשים. אתם נפגשים עם בני נוער אתם יכולים להעביר מסרים ערכיים מניסיונכם של אהבת הארץ, קבלת האחר ועוד. אני מאחל לכם המון הצלחה בשנה הקרובה ורוצה לומר תודה לשרה היקרה, אנחנו נמשיך לסייע ולתמוך בכם”.

רכזת כיתת הוותיקים, שרה משה: “חלפה שנה נוספת של חוסר וודאות במציאות מאתגרת שבה אנו נמצאים. שנה של עליות וירידות, אך אל לנו לאבד תקווה. כמבוגרים אנו מבינים ויכולים להתמודד עם רגעים קשים ולהיות אור לדור העתיד שלנו. שתהא השנה הבאה עלינו שנה של בריאות ושלווה, שנוכל לשאת בגאווה שגברנו על מכשולינו. ברוכים הבאים לתלמידים החדשים ושתהיה לנו שנה מוצלחת, פוריה וטובה”.

מנהלת אגף החינוך, עינת פיליפסון: “כמה כיף להיות כאן בפתיחת השנה, אני מאד נרגשת שאני רואה אתכם, שאתם באים לכאן על מנת לצרוך ידע, תמיד יש מה ללמוד. הכי חשוב זה איך שאנחנו קמים בבוקר, לשבור את תקרות הזכוכית. מעבר לידע שאתם ממשיכים וצורכים, אתם מגדלור שמראה שאפשר לקום בבוקר ולהרחיב את האופקים. המון הצלחה!”.

מנהל בית הספר אורט על שם נעמי שמר, ליאור גדסי: “אנו נמשיך להשקיע בחיבור ובקשר בניכם לבין תלמידי בית הספר. התלמידים לומדים מכם המון והם רוצים בעצמם ומרצונם להגיע ולהצטרף לכאן. אני מזמין אתכם, כל מי שרוצה לעזור לתלמידים שקשה להם, נשמח להיעזר בכם ולשלב איתכם כוחות”.

 

◼️ לחדשות גן יבנה   לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: מועצה מקומית גן יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן