כיפת ברזל הוצבה בכפר גבירול – העיר רחובות מוגדרת כמרחב שפלה 182, המצב הבטחוני אינו ברור

כיפת ברזל

המצב הביטחוני המעורער והתרעות הצבע האדום בעוטף עזה מבהירות כי המצב במדינה אינו כשורה. לא בכדי נערכה בפגישה בלשכת ראש העיר בנושא מוכנות העיריה בחירום.

“לאור המצב הביטחוני בדרום, עיריית רחובות החליטה לרענן את הנהלים, ולוודא את המוכנות למקרה של הסלמה יוצאת דופן”, נמסר מעיריית רחובות. “ראש העיר, רחמים מלול, כינס את כל גורמי החירום בעיריה, על מנת לקבל תמונת מצב עדכנית על מוכנות העיריה לחירום. במסגרת זו נמצא כי המקלטים הציבוריים נמצאים במצב תקין, וגם מרכז ההפעלה (“הבונקר”), אשר ממנו יפעלו גורמי העיריה המנהלים את העיר בשעת חירום, מוכן לפעולה בכל זמן נתון. אנו ממליצים לכל בעלי המקלטים, בבתים פרטיים ובבתים משותפים, לוודא כי המקלטים תקינים ופנויים לשימוש. כרגע, אנו מצויים במצב של שגרה רגילה, ואין כל הנחיה אחרת מפיקוד העורף. במידת הצורך נעדכן את התושבים באופן מיידי”.

העיר רחובות מוגדרת כמרחב “שפלה – 182” ובמקרה של צבע אדום יש להיכנס למרחב המוגן תוך 90 שניות, ולשהות בו 10 דקות לפחות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן