כטב"מ פגע בעשרות, סמוך לבנימינה | פראמדיק מד"א: מדובר בזירה קשה מאוד

מד"א סיכם הלילה את האירוע הקשה – פגיעת הכטבמ סמוך לבנימינה עם 61 פצועים, מתוכם 3 במצב קשה, 18 במצב בינוני, 31 במצב קל ו-9 נפגעי חרדה | במד״א הכריזו על אירוע רב נפגעים.

מד"א סיכם הלילה את האירוע הקשה – פגיעת הכטבמ סמוך לבנימינה עם 61 פצועים, מתוכם 3 במצב קשה, 18 במצב בינוני, 31 במצב קל ו-9 נפגעי חרדה | במד״א הכריזו על אירוע רב נפגעים.

הערב, בשעה 19:14, התקבלו דיווחים במוקד 101 של מד״א על עשרות פצועים מנפילת כטב״ם. למקום הוזנקו מיד כוחות גדולים מאוד של מגן דוד אדום, באמצעות אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכונני מד״א רכובים על אופנועים, אשר העניקו טיפול רפואי מיידי לפצועים ופינו אותם יחד עם מסוקי צה״ל ובאמבולנסים ובניידות טיפול נמרץ לבתי החולים.

במגן דוד אדום הכריזו על אירוע רב נפגעים.

עשרות החובשים והפראמדיקים של מד״א, והכוח הרפואי של צה״ל העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים סה"כ 61 פצועים שטופלו ופונו ע"י כוחות מד"א צה"ל, ומסוקים בהם:

3 קשה, 18 בינוני, 31 קל ו-9 חרדה שפונו לבתי החולים ע"י מד"א ומסוקים: 37 נפגעים, בהם: 3 קשה, 8 בינוני ו- 16 קל, 9 חרדה. פונו עפ"י ההתפלגות הבאה:

לניאדו – 7 (5 קל , 2 חרדה)

העמק – 6 (4 קל , 2 חרדה)

הלל יפה– 10 (5 בינוני, 5 קל)

רמב"ם – 3 (1 אנוש, 1 בינוני, 1 קל)

שיבא – 3 (קשה)

כרמל– 2 (2 חרדה)

בני ציון – 3 (3 חרדה)

בילינסון – 3 (2 בינוני , 1 קל)

במהלך האירוע שרותי הדם של מד"א סיפקו לבתי החולים 197 מנות ומרכיבי דם.

במד"א מדגישים כי היום אין צורך להגיע לתרום דם, ניתן להתעדכן באתר מד"א על מקומי התרמות הדם בהמשך השבוע ובימי חול המועד.

אבי כהן, פראמדיק מד"א שהיה בזירה סיפר: ״הגענו למקום בכוחות גדולים מאוד של מגן דוד אדום, חילצו אלינו פצועים והתחלנו לפנות אותם במסוקים צבאיים ובאמבולנסים וניידות טיפול נמרץ לבתי החולים. הייתה המולה רבה מאוד במקום ומדובר באירוע קשה, אבל הצלחנו לפנות את הפצועים במהירות רבה לבית החולים על מנת שיוכלו להמשיך ולקבל טיפול רפואי".

פראמדיק במד"א רפי שבע סיפר: ״מדובר בזירה קשה מאוד, הכרזנו על הזירה כזירת אירוע רב נפגעים וטיפלנו בפצועים שסבלו מפציעות הדף ורסס, הפציעות היו קשות, פינינו את הפצועים לבתי החולים במהירות האפשרית להמשך טיפול רפואי".

סגן מנהל מרחב שרון במד"א עמית דיליאון סיפר: "הגענו למקום עם כוחות גדולים מאוד של ניידות טיפול נמרץ ואמבולנסים, הפצועים פונו על ידי מסוקים. סרקנו את הזירה על מנת לוודא שאין פצועים נוספים, ניהלתי את זירת האירוע בארגון השטח והכוחות, פינינו את הנפגעים במהירות האפשרית לבית החולים".

 

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: תיעוד מבצעי מדא

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן