“כולם מכוונים לנתינה”: קריית אונו מובילה בגיוס לצה”ל ובמיצוי לקצונה

בפגישה הציגו אנשי משרד הביטחון וצה”ל את נתוני הגיוס הגבוהים ואת נתוני השירות בצה”ל בקרב בני ובנות קריית אונו.

השבוע הגיע לקריית אונו מפקד לשכת הגיוס בתל השומר, סא”ל אוריאל זמיר, עם אילנית לאור, מרכזת ההכנה לצה”ל באגף הביטחוני חברתי במשרד הביטחון, ועם קצינות צה”ל העוסקות בגיוס המועמדים לשירות ביטחון. הכל הגיעו לפגישה עם ראש העיר מיכל רוזנשיין וצוות הניהול של אגף החינוך העירוני, הנהלת התיכון, ומחלקת הנוער והצעירים.

בפגישה הציגו אנשי משרד הביטחון וצה”ל את נתוני הגיוס הגבוהים ואת נתוני השירות בצה”ל בקרב בני ובנות קריית אונו. עוד ציינו את שיתוף הפעולה בין העירייה והצבא, לצורך העלאת המוטיבציה לשירות קרבי, העלאת המוטיבציה לשירות משמעותי בקרב מי שאינו יכול לשרת בקרבי, הכנה מנטלית של המלש”בים (מועמדים לשירות ביטחון) לקראת השירות הצבאי, חיזוק החוסן האישי שלהם והגברת שיתוף הפעולה של תיכון בן צבי עם תהליכי הגיוס לצה”ל.

המתגייסים מקריית אונו מצטיינים בכל הפרמטרים שהוצגו. שיעור פותחי שנת שירות ומכינות במגמת נמצאים במגמת עליה, שיעור הגיוס לצה”ל גבוה ויציב, שיעור גיוס ללחימה במגמת נמצא במגמת עליה ו שיעור הקצונה גבוה מהממוצע הארצי.

 מיכל רוזנשיין, ראש העיר קריית אונו מסרה: “במיוחד בימים אלה, כאשר העם שלנו מצוי במלחמה, מרגש לראות את נתוני הגיוס המרשימים של בני ובנות קריית אונו, את שיעור מיצוי הקצונה הגבוה ואת הירתמות הנערים והנערות שלנו לשנת השירות ולמכינות הקדם צבאיות. אנו נמשיך לתמוך, לעודד ולחזק את הערכים של הציונות ואהבת המולדת בקרב הילדות והילדים הנפלאים שלנו, דווקא בימים לא פשוטים שבהם נושא הגיוס לצה”ל נמצא בכותרות. תודה להורים המשקיעים, מעודדים ומלווים, לאגף החינוך העירוני, לצוותי החינוך והתיכון הנפלא שלנו, למחלקת הנוער והצעירים על ההשקעה הרבה ולתנועות הנוער המובילות בעיר. כולם מכוונים לנתינה ומצויינות! אני מאחלת לכל החיילים והחיילות, למתגייסים ולמתגייסות שיעשו חיל בשירותם הצבאי ומעל לכל – שיחזרו הביתה בריאים ושלמים!”.

צילום: צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן