כוכבת הריאליטי עדיאל טוויטו נרצחה במתקפת החמאס

ראש העיר, יאיר רביבו: "אני שולח בשמי ובשם הנהלת העיר לוד, עובדיה ותושבי לוד, תנחומים לבני משפחתה היקרים ומבקש להשתתף מעומק הלב בצערם הכבד, אותו לא ניתן לתאר במילים"

ברוך דיין האמת. הלב מתפרק לרסיסים: נמצאה גופתה של בת העיר לוד, עדיאל טויטו הי"ד שנרצחה במסיבה ברעים. לפנות בוקר קיבלה משפחתה את הבשורה המרה.

מדבריו של עו"ד יאיר רביבו ראש העיר: עדיאל ז"ל, התפרסמה במדינה כמתמודדת העונה השנייה של "MKR המטבח המנצח". היא רצתה לחגוג את החיים במסיבה ברעים. אלא שאז פרצה מתקפת הטרור האכזרית של ארגון החמאס ועקבותיה של עדיאל נעלמו, עד הבוקר כאשר נודע למרבה הצער כי נרצחה. בני משפחתה קיוו שאולי נחטפה ועוד תשוב אליהם, עשו כל מאמץ והתראיינו באמצעי התקשורת בתקווה לגלות כל שביב של מידע, לאחר שאחד מחבריה סיפר כי היא נורתה אבל עדיין בחיים. לידי המשפחה הגיעו פרטים שהובילו אותה לחשוב כי עדיאל נחטפה, בין היתר לפי האיכון של מד"א והתקווה שהייתה גדולה, נגדעה באחת.

בשנת 2020, עדיאל ושלומי גוזלן, הפרטנר שלה לתחרות הבישול, פרצו לחיינו. אירחתי את שלומי בלשכתי, ושמעתי ממנו על הדרך הארוכה שעשה עם עדיאל בהתמודדות שלהם, ואף אמרתי לו כי תושבי לוד גאים בהצלחתם.

בני משפחתה של עדיאל מספרים על אישיותה המיוחדת והלב הענק שאפיין אותה. רק שבוע לפני כן היא אספה בגדים לאישה מעוטת יכולת, דאגה לילדים שלה. היא נהגה לגייס תרומות למען הומלסים, דאגה להם לאוכל ולשתייה. טובת לב שתמיד הייתה מוקפת באנשים שכל כך אהבו אותה.

אני שולח בשמי ובשם הנהלת העיר לוד, עובדיה ותושבי לוד, תנחומים לבני משפחתה היקרים ומבקש להשתתף מעומק הלב בצערם הכבד, אותו לא ניתן לתאר במילים.

עדיאל הובאה למנוחות בבית העלמין סגולה בפתח תקווה. יהי זכרה ברוך! ת.נ.צ.ב.ה.

◼️ לקבוצת החדשות בלוד לחצו כאן 

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן