כוחות המשטרה טיפלו במספר מוקדים לאחר שחולקו פתקי הצבעה מחוץ לקלפיות

נמשכת הפעילות המבצעית של משטרת ישראל בכל רחבי הארץ, בכדי להבטיח את קיומו התקין של יום הבחירות לכנסת ה-23 של מדינת ישראל.

כוחות משטרה גדולים הפרוסים בשטח, לצד אלפי מאבטחים וסדרנים, ממשיכים להגיב ולתת מענה לכל אירוע שבו יש חשש לפגיעה בטוהר הבחירות, הפרת חוק הבחירות או הפרעה לסדר הציבורי.

מוקדם יותר היום, טיפלו השוטרים במוקדים שונים ברחבי הארץ באירועים נקודתיים של הפרת הסדר הציבורי ובניסיונות לחלק פתקי הצבעה למצביעים מחוץ לקלפיות בכדי שיצביעו עמם.

מ״מ מפכ״ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, הגיע הבוקר למחוז הדרומי בעיר באר שבע, סקר את היערכות הכוחות באזור וציין: ״יום בחירות לכנסת מהווה יום חג עבור הדמוקרטיה הישראלית. תפקידכם כשוטרים ביום חשוב ומשמעותי זה, הוא לשמור על ההליך הדמוקרטי התקין וטוהר הבחירות, וכן על הביטחון והסדר הציבורי. מעבר לכל משימות השגרה, מטרת העל שלנו היא לאפשר את חופש ההצבעה של כל אזרחי ישראל ללא הפרעות. עד כה ניכר כי הערכות המשטרה נותנת מענה הולם וראוי לתרחישים השונים. עלינו לזכור כי מדובר ביום שבתון ולתת קשב רב גם למאות אלפי האזרחים שיפקדו את אתרי הבילוי השונים ברחבי הארץ לאורך היום. אני מאחל לכולנו הצלחה בכל המשימות והאתגרים המונחים לפתחנו למען אזרחי ישראל והדמוקרטיה הישראלית״.

משטרת ישראל שבה ומדגישה כי לא תאפשר כל הפרת סדר או ביצוע עבירות על חוק הבחירות, ותפעל לאכיפה ולנקיטת צעדים כנגד ביצוע עבירות אלו. כוחות גדולים של משטרת ישראל, גלויים וסמויים, פועלים בריכוזי הקלפיות ובאזורים הסובבים אותם בכדי לאתר ולפעול כנגד כל פעילות בלתי חוקית, שעלולה לפגוע בטוהר הבחירות ובהליך קיומן התקין.

קרדיט צילום: דוברות המשטרה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן